2011年2月6日 星期日

追blog:除夕夜+爸爸牛一

話咁快就年初四喇,未追blog之前,


先响呢度同大家拜個年先~~


祝各位响兔年事事如意,開開心心,


最緊要係身體健康



恭喜恭喜!


而家先至追番除夕夜同埋爸爸生日既blog,過晒氣添


12月31日(星期五)


十二月尾,姨婆&ViVi表姑姐佢哋由比利時番咗香港,呢晚,姨婆請晒我哋去銅鑼灣食buffet,一家人兩張枱坐埋一齊食嘢,好不熱鬧~~



希望大家响2011年有美好既一年!



BoBo表姑姐&ViVi表姑姐~~



今次除咗sushi同壽司之外,仲有一樣我好鍾意食既嘢....



就係牛奶布甸喇~~~


連家姐康蕎都好鍾意食呀!



'V'~~而家變咗皓皓招牌手勢。



見到咁多牛奶布甸,即時眼睛發亮!



攞一樽埋位慢慢嘆先~~



食飽飽,開始周身郁....



望住BoBo表姑姐,因為....



BoBo表姑姐同佢男朋友買咗份禮物送俾皓皓....



急不及待要拆禮物~~



係一個入油站黎架,仲有埋車仔添~~


多謝BoBo表姑姐&未來表姑丈!



食完buffet,去咗merci睇衫,唔睇由至可,一睇就出事....


係媽咪大出血之際,皓皓就响人哋鋪頭入面跑到癲咗,


仲要不斷攞人哋啲帽試戴,認真唔好意思!


1月8日(星期六)


一月份,應該係由皓皓出世以黎影相影得最少既一個月,之前講過,除咗忙之外,心情亦麻麻,所以出街都少咗....呢日係爸爸牛一,不過都冇嘜特別安排啲咩節目,只係晏晝去鯉魚門食海鮮,然後去Mega Box玩;夜晚就同埋bear bear契爺佢哋一齊幫爸爸慶祝~~



朝早出街前,先响屋企同爸爸切咗蛋糕先~~


爸爸,happy birthday, I love you!



又係我吹蠟燭呀!好似我至係主角咁....



皓皓bb既惡行:未點蠟燭前,吼爸爸媽咪睇唔到,


用把刀 liu 到個蛋糕爛晒~~



爸爸一瞓醒,就俾媽咪拉咗出黎切蛋糕,


所以個樣好似未瞓醒咁,哈哈...



皓皓好鍾意同爸爸咀咀,不過相信佢好快就唔肯架喇!



@鯉魚門海鮮酒家~~



我同爸爸似唔似樣呀??



嘩!有嘢食喇!


蒸貴妃蚌~~



象拔蚌刺身~~



蠔油鮑魚~~



等我都叉番隻鮑魚試吓先~~



焗奄仔蟹~~



象拔蚌鮑魚煲粥~~


呢餐真係食得超滿足呀!



跟住黎到Mega Box~~



祝大家兔年行大運~~



爸爸叫我同亨利合照喎....



哈哈...我都唔知佢係嘜水...


不過見有個波波响度,就坐上去影啦!



响Mega Box玩一輪,就番屋企瞓一陣小休喇....



事關夜晚契爺佢哋會同爸爸慶祝生日~~



我哋又去咗黃竹坑嗰間新酒店度食buffet~~



皓皓狂食棉花糖....



仲要好得戚咁~~


食完buffet就番屋企瞓覺喇!


爸爸話今年生日雖然過得平平淡淡,


但係只要一家人响埋一齊,


已經覺得好幸福~~


隨住人年紀愈長,經歷越多,


價值觀亦會唔同。


而家爸爸媽咪覺得嘜嘢係最重要既,


嘜嘢係最想要既,


相信大家心裏都好清楚~~


只要一家人平平安安,


健健康康,快快樂樂,


已經足夠!


 


5 則留言:

  1.  祝您一家心想事成 身體健康!!!

    回覆刪除
  2.  祝您一家心想事成 身體健康!!!
    [版主回覆02/20/2011 01:44:00]我都祝你哋一家事事如意,身體健康,森仔&小兔聽教聽話,快高長大~~

    回覆刪除
  3. Hello,
    GOD bless.
     

    回覆刪除
  4. o岩!! 簡簡單單一家人過就開心喇~!!
    [版主回覆02/20/2011 01:41:00]係呀,平平淡淡都係一種福氣~~

    回覆刪除

  5. 多款 iphone 4 和 3G/GS電話機殼 ,可愛公仔枱燈,閙鐘,手飾盒及窗簾等等.
      

    新貨上架,有興趣的請click入以下拍賣網

    回覆刪除