2013年3月4日 星期一

北海道聖誕飄雪の旅~DAY 7: 尋找Doraemon@ 新千歲機場


12月28日(星期四)

Day 7Gracery Hotel(check out)→新千歲空港Doraemon Wakuwaku Sky Park→羽田機場→香港


呢日我哋坐12點機飛羽田轉機,預埋交通,剩番落嚟既時間其實好少,所以我哋呢日淨係會逛機場既廣場!新千歲機場出咗名多嘢行,响國內線嗰邊,仲有個逾萬尺既Doraemon主題樂園~~Doraemon Wakuwaku Sky Park!



朝早七點幾check out,搭JR去新千歲空港。。。。。
一入到去,已經見到有個多啦A夢既大紙板~~



又有隻大bear bear~~






寄完行李,食早餐先。。。。。
本來想食拉麵,但未開門,跟住大家話費事搵喇,就求其撞入一間食~~



食飽飽都係九點幾,Doraemon Wakuwaku Sky Park要十點至開,
於是周圍逛吓先~~



最緊要既一件事。。。。。
爸爸話要買一隻皇帝蟹空運返港慢慢嘆~~
我哋買咗隻好巨型既蟹同埋一pack勁大隻牡丹蝦,埋單2000幾~~
店員同我哋pack箱既時候,另一個店員ee攞隻毛蟹畀皓皓影相,
皓皓好勉強咁用手指拈住隻蟹,面容扭曲。。。。



買完海鮮,爸爸再去寄倉,媽咪就同皓皓慢步行去Doraemon Wakuwaku Sky Park~~
途經Royce Chocolate~~




皓皓:等我推走成架車先~~



如果呢兩塊朱古力係真就發達咯,有排食,wakaka!



廣場入面既佈置~~




十點鐘,Doraemon Wakuwaku Sky Park終於開喇~~


 




外牆個巨型多啦A夢頭,勁搶~~






小朋友免費放電區~~內有一條豆沙包滑梯。。。。






考你眼界~~拋豆袋!



皓皓响啲架度又爬又捐,玩到不亦樂乎!



好似扭計骰既拼圖~



咁啱皓皓尋晚响便利店都買咗個豆沙包~~




多啦A夢,我晧皓都好鍾意食豆沙包架,haha~~






多啦A夢真係歷久不衰,陪伴媽咪成長,而家又陪伴皓皓成長~~






場內既佈置好可愛~~



嬲爆爆,因為話爸爸媽咪拉佢離開遊樂區,同埋扭計要推公仔~~


其實除咗個兒童遊樂區,仲有餐廳啦,同埋最精彩既收費區,
收費區有卡通片入面既經典場景,仲有得玩體驗遊戲同影Trick Art,
但係我哋冇時間玩囉,皓皓响遊樂區玩到唔願走,加上收費區又排緊隊,
我哋趕唔切喇!真係可惜!




推埋公仔就去閘口上機~~
因為唔知過關多唔多人,唔想搞到咁趕~~



大家唔好誤會,呢隻唔係我哋推公仔贏番嚟既。。。。。






只係擺响候機室裏面既畀小朋友玩既公仔。。。。。好壯觀~~




皓皓話要同佢哋一齊瞓覺~~



玩咗一陣,哈哈哥哥一家都嚟到喇~~



嗱。。。。呢隻就係我哋推公仔贏番嚟既,
其實係一個匙扣仔,只不過超近鏡影,所以睇上嚟好似好大隻咁,haha~~


Bye Bye喇北海道,唔知幾時再見。。。。



一個鐘左右機,嚟到羽田機場~~



四點機,有少少時間,我哋响羽田機場搵間sushi店作最後衝刺~~







好味,不過我哋一家人食咗成900蚊,都幾貴~~



硬係覺得今次嚟北海道食得太少蟹,所以呢餐最後衝刺,要嗌番個蟹肉食~~
好鮮甜!



食完嘢,行多個圈,影多幾張相~~





搞笑皓皓,影影吓相無端端話要祈禱~~



係時候check in喇~~



上機,又一次再見日本!
今次好明顯,皓皓冇上次去九州咁,話唔捨得走~~



北海道聖誕飄雪之旅正式結束。。。。。
多謝收看!


番咗HK兩個幾月,不過已經好掛住日本,希望快啲可以再去啦~~


Day 7~~完






1 則留言:

  1. 如你所願,五月又有得去啦!(強烈妒忌中)
    [版主回覆04/05/2013 15:58:49]剛去完旅行的人,沒資格說妒忌別人呀.....

    回覆刪除