2008年11月16日 星期日

細味.......一周生活

 


1234567,星期一至星期七,無驚無險,又過咗一個禮拜。呢個禮拜冇嘜出過街街,除咗星期日.....


   MON--     


媽咪話寒流襲港,於是乎攞大伯送嗰件外套連冷帽俾我試試.....



喂,我型唔型啫?



係咪好有Hip Pop味?



阿b,影多張先,望鏡頭.....


媽咪,唔該借過,唔好阻住我睇電視。



媽咪,影咁耐架!我好辛苦呀!


 


   TUE--     


呢排我無嘜叻,最叻就係bu..bu...bu...玩口水。呢日我玩口水玩到件衫濕晒,媽咪話要影低d罪證喎!


媽咪,聽講最初係你教我bu..bu...bu...架喎!



阿b,咁醒目!知道媽咪影你相即刻唔 bu。不過無用咩,你睇吓你件衫既口水漬?



我知呀,媽咪!我d口水多到可以俾我手上呢條魚游水呃嘛!


 


       WED--    


天氣又凍又乾燥,攪到我塊面紅晒,搽咗cream都仲係一撻撻。我當然忍唔住要係咁wer,結果wer到塊面損晒,慘!



影相都冇咁覺,睇真人實嚇親你!



阿b,媽媽、爸爸、嫲嫲肉都赤埋,你仲笑得咁開心?


     THU&FRI--  


媽咪話塊面花晒,所以唔影相


        SAT--    


嘩!嘩!嘩!有新野玩!



呢架學行車係婆婆送既!幾靚!



嘩!呢個掣識響架喎!



等我研究埋其他掣有嘜function先!



婆婆,多謝你!


        SUN--    


今日係呢個禮拜最開心既一日,係我咁大個仔第一次.....



媽咪,今日不如食 pizza hut 呃!



等我幫你同爸爸睇吓食嘜先!



吓!唔駛睇?今日係烏蠅哥生日,去Conrad 食buffet?你唔係氹我開心嘛?



等我帶番條口水肩先,費事食到件靚衫污糟晒!咦,咪住!媽咪,今次會唔會又係齋睇冇得食架?


(阿b,陣間你咪知囉!)



嘩!真係好多野食!唔知有冇我份?



媽咪,快啲攞包包同魚魚俾我食,我等住開餐!



食飽飽,出黎睇吓風景先!呢度個view都唔錯喎!咦!後面個沖涼盆咁巨型既?


(阿b,係泳池黎架!)



er......um......係咩?泳池黎架咩?


 


今次係名副其實既有得睇,有得食,好野!Hahahahahaha!


 


5 則留言:

  1. 呀b 你就好啦 又有車車揸 又有buffet食 表姐慘啦 有排食抗生素啦
    [版主回覆11/19/2008 09:19:00]表姐,你睇咗醫生未呀?好d未呀?好啦!我今年其中一個聖誕願望就係表姐你d皮膚好番晒la!

    回覆刪除
  2. 紹鋒表哥 ,聽講你呢個月尾會去日本交流喎, 你就好la! 媽咪同爸爸自從結婚嗰陣去咗日本玩, 至到而家都未去過,成年幾la! 佢地成日响我面前講: 好掛住日本呀、好掛住築地呀、我想去日本買衫呀..... 好似傻傻地咁!

    回覆刪除
  3. 皓皓babe 表姐睇佐醫生 好得多了 但明天還要再睇 皓皓bb,你真係乖乖 好啦, 我叫你媽咪比多d魚魚你食 哈哈
    [版主回覆11/24/2008 13:27:00]恭喜恭喜,咁就皆大歡喜!

    回覆刪除
  4. re 皓皓 我準備去日本玩呀,搞到我要而家不斷將要交既論文做定先...總算完成左兩篇,心都安定d...而家先可以上網睇blog... 皓皓你好hip-hop呀!!!
    [版主回覆11/28/2008 16:59:00]唔怪得之唔見你回應la,玩得開心d呀,表哥

    回覆刪除
  5. 一定一定...到時影一d東京既靚相,等你媽咪爹哋唔洗咁掛住日本先XD~~

    回覆刪除