2008年11月23日 星期日

琪琪ee結婚la

今日係琪琪ee結婚既大日子,媽咪話要著得隆重d喎....



媽咪,咁都叫隆重,唔係嘛?好casual喎!



又話試衫,又係咁影相,好攰呀!趴低呌呌先!



hey!等我黎一個鯉魚翻身!



嘻!唔夠力添!認真尷尬。



其實尋日媽咪已經同我試衫架la,呢套係咪斯文好多呢?



之但係條領頂住晒,唔係幾舒服喎!



媽咪,你影親相都影咁耐,我都係開個電視睇睇先!



卒之媽咪都係揀咗舒服d呢套,加件外套仔咪斯文晒囉!



嘩!上乳豬la!



又唔係演唱會,點解會有螢光棒既?



喂!攪咩呀,爸爸媽咪?成圍枱既人都望住我la!



嗚...嗚...,已經喊晒la,仲要人戴皇冠!


 


琪琪ee,唔知你鍾唔鍾意,所以冇post你d結婚相出黎。


 


 


 


3 則留言:

  1. 仔仔你喊個様真係好攪笑!見到你d相真係好開心,仔仔你可唔可以幫我問下媽媽生日想食咩同要咩禮物呀!
    [版主回覆11/26/2008 09:22:00]媽咪話去邊都冇所謂,最緊要係帶埋我皓皓bb一齊去喎,因為呢個係我出世後媽咪第一個既生日,佢想同爸爸&皓皓一齊度過

    回覆刪除
  2. bb, 做咩喊呀? 琪ee錫錫   post d 結婚相冇問題喎
     
    [版主回覆11/26/2008 09:27:00]琪ee,你都知我冇嘜耐性架啦,要我坐响度兩個幾鐘,緊喊啦!所以sorry呀,爸爸媽咪焗住要提早離場。

    回覆刪除
  3. 阿b,你知唔知你影呢兩輯相既呢兩日你有嘜唔同呀?等我話你聽,就係你手上既玉鈪唔見咗
    你隻手仔大得好快,用好多梘液都除唔倒隻玉鈪,結果要我用鎚仔扑爛隻玉鈪,隻玉鈪都唔知咩構造,用力扑咗十幾吓先至爛,嚇得我呃!整親bb你就唔知點算啦!
                        媽咪

    回覆刪除