2010年12月6日 星期一

飲宴+聖誕特輯part1@新世紀廣場

過去兩年既聖誕,媽咪都會同皓皓周圍去影聖誕燈飾,今年當然都唔會例外啦。。。。11月25日,爸爸既堂妹結婚,我哋一家人去咗新世紀飲喜酒,咁就順道影吓燈飾喇



皓皓認得呢架係電車~~



好大隻龍貓~~



為咗俾皓皓伸個頭出窗口度影相。。。。



媽咪响後面托住佢。。。托到手都震埋~~



緊係唔少得影吓聖誕樹~~



好大個南瓜同薯仔~~



皓皓坐咗上去即刻變得好的骰~~



影完相時間啱啱好,上酒樓喇~~


玩緊珍寶珠既肉緊樣~~



驚皓皓扭計,買定副玩具上酒樓玩~~



睇片既時候,人哋拍手佢又跟住拍埋一份~~



皓皓有幾鍾情於可樂?睇相就知啦



成晚既娛樂就係搵大伯同佢'乾杯'。。。。



乘機'乾'咗啲可樂~~



乾咗又叫人酙俾佢~~


又俾佢奸計得逞喎



爸爸既朋友同佢既囝囝~~



祝一對新人白頭到老,永結同心~~


同場加映~~


11月26日食buffet相



呢晚約咗Ceci ee一家去黃竹坑一間新既酒店食buffet~~



之前聽人講話啲嘢食都ok喎。。。。



咩黎架?我食唔食得架?



自己出去'筆'雪糕食。。。。



超興奮



Ceci ee送咗枝玩具槍俾佢。。。。


原本'懶'係含蓄既皓皓開始變得好hyper~~



仲同兩個年紀大佢一截既哥哥玩到癲晒~~


三個人响度你追我逐,攞枝槍亂咁射,


場面混亂,幾乎失控。。。


期間皓皓又追到仆底然後狂喊。。。


嘩!煩死隔離枱啲人!真係唔好意思!



幾經艱辛,氹皓皓坐番底。。。。


一陣咁多啦~~



幫媽咪搬碟刺身埋位。。。。



再幫自己攞碟提子乾~~


論論盡盡咁,攪到個侍應哥哥係咁笑!


4 則留言:

  1. 咦~新世目有龍貓, 好cute呀!!! 我去左好多次朗豪坊影d hello kitty影到悶左, 你帶左皓皓去未????
    好得wor罐可樂印d野~~~
    果間係咪5知咩咩南灣酒店? 好冇食ah???
    [版主回覆12/13/2010 01:02:00]影咗喇今日~~
    間酒店我都唔記得叫咩名,我覺得不過不失啦,不過我寧願加啲錢,响番洲際嗰啲度食~~

    回覆刪除
  2. 皓皓乾杯得好豪氣啊!
    [版主回覆12/13/2010 00:58:00]係呀,有得乘機飲埋汽水,所以好豪氣~~

    回覆刪除

  3. 套票可與家人親友分享,優惠更多,價錢更抵.

    回覆刪除