2011年6月6日 星期一

Disneyland 日

4月22日(星期五)


皓皓越大個仔就越多要求,例如每次睇到disneyland既廣告,見我對眼唔係望住電視既時候,就會夾硬推我塊面對正電視,然後問:係咪帶我去呀?


見皓皓咁想去,又見對上一次去已經係一年前既事(皓皓兩歲生日),所以就等埋心心表姐放復活節假,一齊入去玩一日喇~~



復活假期,都預咗會超多人。


黎到後,又發覺比想像中好喎。。。



有個超級車迷皓皓响度,又點會錯過呢啲可以渣呔盤既機會呢?



先同皓皓坐觀光巴士入到夢想世界落車。。。。



皓皓話驚,唔玩小飛象。。。。所以只係坐响呢隻佈景度影張相~~



黎到小小世界,都有半刻猶疑過玩唔玩好。。。。


因為皓皓之前試過玩到喊。。。



不過諗住皓皓而家大個仔啲,應該會冇咁驚,


加上諗住有心心表傍住會好好多,所以都入咗去玩。。。



果然冇喊,不過又唔算好雀躍~~



買完水諗住去玩小熊維尼。。。。



不過見到小木偶喎,當然要排隊影相啦!





終於輪到我哋。。。影張大合照先~~



玩完小熊維尼,啱啱好夠時間霸位睇巡遊~~



等緊。。。。。呢個情景,


不期然令媽咪諗起皓皓對上一次睇巡遊係响東京迪士尼,


嗰次佢真係high到呢,又拍手又大叫。。。



今次真係差好遠。。。。唔通上次响夜晚,氣氛真係好啲?



事實上,嗰次睇夜晚又真係靚好多~~



皓皓最期待一刻~~玩馳車天地!


話說响呢架佈景車影相既時候,皓皓已經講明陣間要坐紅色車。


不過實際上根本無得揀顏色,輪到邊架就要上邊架,


媽咪都擔心緊陣間坐唔到紅色車,皓皓會好唔開心。。。



不過好彩。。。咁多顏色既車,都咁啱輪到紅色!


今次爸爸專登坐隔離線,去到中段偶然會同皓皓架車相遇,


皓皓興奮到不得了!!



之後當然玩埋巴斯光年。。。


雖然入面黑蚊蚊皓皓有啲驚,不過有得射槍,都ok!




全日最high,睇怕都係呢度喇。。。。


唔好話小朋友先鍾意玩水,爸爸媽咪都陪皓皓玩到濕晒。。。



皓皓仲要走埋啲出水既位置到,結果衫褲鞋襪都濕晒~~



好在媽咪早有準備,不過就帶漏對鞋~~


卒之爸爸要攞對鞋入洗手間用乾手機風乾對鞋,


先俾番皓皓著~~



最後行埋啲shop,買咗少少嘢就走喇!


今次皓皓買咗隻反斗車王手錶,一支巴斯水槍,


心心表姐就買咗隻維尼手偶~~



今次又冇睇煙花,下次再黎,一定要睇埋先走~~


2 則留言:

  1. 夾硬推我塊面對正電視,然後問:係咪帶我去呀?-->好攪笑呀!!皓皓好攪鬼.....
    [版主回覆06/22/2011 01:04:00]佢成日都會做啲令我哋捧腹大笑既嘢.......例如要我哋排排坐做觀眾睇佢耍拳........耍完之後會要求我哋 : 耍完喇,拍掌~~~

    回覆刪除
  2. 哈哈, 大個仔喇大個仔喇~~~開始講d說話好搞笑架喇~~~haha
    why唔睇煙花ge??? 好靚呀
    [版主回覆06/22/2011 01:00:00]係呀,講嘢越黎越叻,仲識得駁咀添喇~~~

    回覆刪除