2012年1月1日 星期日

皓皓正式番學喇~~




9月1日(星期四)

番咗4日適應班既皓皓,情況比爸爸媽咪想像中好好多,老師話佢喊既時間一日比一日少,仲話佢見到爸爸媽咪就好嗲,但其實一見唔到,就好快回復正常。。。。聽到老師咁講,爸爸媽咪當堂放鬆晒。但到9月1號,又有一樣嘢擔心~~~就係搭校車喇!好彩呢日媽咪得老闆恩准放一日假,其實開咗學,媽咪真係好難攞假 。。。。

之前皓皓知道要搭一模一樣("一模一樣"係皓皓對校車既稱號,個名係佢自己作既,或者係因為佢見到架架褓母車既外形都差唔多啩~~),已經喊住話要媽咪一齊搭,所以我哋真係好擔心,好擔心。。。。擔心俾佢纏住上唔到車,又擔心監粗要佢上車,佢會喊到死去活來,唉。。。。。。





爸爸話驚皓皓見媽咪响度會仲難纏,所以叫媽咪匿埋一邊。。。。。
等校車期間,皓皓已經開始扭計,一時話唔上車,一時話急shu shu,
冇幾耐就發難大喊。。。。爸爸唯有叫埋媽咪一齊等,睇吓可唔可以夾手夾腳挾佢上車~~

當爸爸媽咪萬般憂心既時候,褓母車黎喇……車一停低,褓母ee就用飛虎隊般既矯捷身手跳落車,拋出一句「好喇,你要返學喇」,就迅雷不及掩耳地一手抱咗皓皓上車……爸爸媽咪呆一呆。。。。黎唔切講byebye,只對住掩上既車門嗌咗句「媽咪放學黎接你」,校車就絕塵而去!
haha。。。誓估唔到,令我哋咁擔心既事情竟然俾呢個飛虎隊ee咁戲劇化地攪掂
咗!同媽咪心目中既劇情相差好遠囉!




皓皓上咗車,爸爸媽咪就去學校門口等。。。。
校車遲咗十幾分鐘,即係話,本來短短二十分鐘既車程,而家變咗個幾鐘。。。。
唉!唔知皓皓頭先喊咗幾耐呢?
車黎到後,爸爸媽咪為免節外生枝,就匿埋一二角裝佢,只見褓母ee同校車隊既負責ee一齊拖皓皓落車~~
就咁睇皓皓好似俾佢哋挾落車咁,攪笑!



校車隊既負責ee拖皓皓入學校既時候,竟然好唔識趣咁叫皓皓:
你睇吓!爸爸媽咪响嗰度呀!
嚇到爸爸同媽咪即刻縮入條柱度。。。好彩皓皓呆呆滯滯咁睇唔到我哋咋!
如果唔係都幾煩。。。。。
啲小朋友入晒學校,媽咪就走去問呀飛虎隊ee皓皓喊咗幾耐。。。。
飛虎隊ee話佢喊咗幾個字,最後喊到攰瞓著咗~~~~攪到媽咪不知幾肉赤,唉!




難得媽咪放假,緊係要湊埋放學啦!所以我哋同咗老師講話放學唔坐校車。。。。
媽咪接皓皓既時候望入課室,見到個個小朋友都坐到好豪邁,東張西望,又伏响張枱度咁,
唯獨是皓皓一本正經,仍然按老師既指示:雙手放响膝頭哥,坐直。。。。。
完全無諗過老師既威力大成咁,haha~~
班主任又叫我哋唔駛擔心,話皓皓好乖,落車之後入課室冇喊過。。。哈!
真係還得神落~~~
仲有,皓皓每日放學番屋企都好開心咁講番學校既嘢,又唱歌啦,又祈禱啦,又扮老師既言行啦。。。
皓皓,你真係大個仔喇!媽咪真係好開心好開心,睇住你不斷成長不斷進步,雖然。。。。
媽咪講過n咁多次,媽咪真係好唔捨得你長大~~~~~~


同場加映~~~~~




9月9號,同嫲嫲提早慶中秋,我哋去咗北京樓做節,
爸爸嗌咗成隻北京填鴨,嫲嫲唔多食,皓皓剩係食包唔食肉,
啲鴨又勁膩,結果食剩好多,好嘥呀~~



9月10號星期六,去奧海城揾公公婆婆一齊食飯~~

 





好多懷舊店鋪既擺設,幾得意~~





皓皓渣住杯凍O Tea,haha~~


每間鋪頭都有個印章,皓皓好開心,可以cup印仔~~






2 則留言:

  1. 嘩, 皓皓番學喇!!! 佢一定覺得慘慘, 好驚! 要小朋友離開父母真係一件可怕既事!!! 不過當然總要經歷既!!! 我好快要番工啦... 我想我都會好唔捨得亮亮!
    [花生糖回覆01/16/2012 21:53:55]我5月頭會番返工啦!!
    [版主回覆01/16/2012 00:32:05]你放完假嗱?真係會好唔捨得,成日都掛住,不過冇辦法啦,唯有放工返去抱番夠本,哈~~

    回覆刪除
  2. 皓皓返學習慣晒未呀?? 揹住個書包仔...好可愛!!
    [版主回覆01/16/2012 00:28:32]習慣晒喇,而家好鍾意返學添~~

    回覆刪除