2012年8月21日 星期二

九州樂滿fun之旅2012~~Day 1:天神

今年暑假旅行,日本仍然係我哋既不二之選。上年前年我哋都去咗大阪,所以一定唔會再去;原本諗住會去返東京,因為整整兩年冇去過東京,真係有啲掛住,加上東京買、玩、食,樣樣齊備又方便,再再加上熟悉行情,可以偷吓懶唔駛plan行程......不過,到要決定嗰刻,爸爸媽咪又突然變卦,想去吓啲未去過既地方。左諗右諗,最終扑鎚~~去九州!

決定咗去九州,媽咪就忙喇!首先即刻搵朋友幫手hold Asia miles既機票(媽咪今年儲夠飛行里數換兩張來回機票,正!),因為去九州既直航機唔多,機位緊張;攞到機位,就即刻去旅行社買埋皓皓嗰張機票;然後揀酒店book房、plan行程,顧得旅行啲嘢又要完埋公司啲手尾,真係忙到踢晒腳。

Search資料嗰陣,又發覺好多地方都想去,三心兩意既媽咪淨係响行程取捨方面都煩惱咗好耐;諗行程之餘又要check火車班次,因為要去既地方車程遠,火車班次又唔密,搭唔切一班車又會影响下一個行程;仲有仲有,又擔心颱風暴兩,八月份係雨季風季,之前聽新聞就講阿蘇嗰邊嚴重水浸......


出發之前係咁上網check天氣,睇到嗰幾日既天氣都ok,個心先至定啲!(媽咪覺得呢個trip攪到自己有少少神經質~~)

今次旅行名副其實係一次親子之旅,plan行程樣樣以皓皓為先,希望皓皓玩得盡情之餘又可以有個難忘既體驗.....

好喇!羅氏一家九州樂滿fun之旅.....開始!

8月9日(星期四)

Day 1:
福岡空港博多Comfort Hotel(Fukuoka)check in天神酒店



全日只得一班直航機飛福岡,11:20am起飛,我哋九點幾到機場,時間充裕,例牌食個早餐先到閘口等上機~~


旅行前戒嚴,冇得食糖同飲凍嘢;去旅行就俾佢解禁,一到候機處即刻要求攞包糖出黎食~~




覺得自己大個仔喇,係都要學大人咁自己拎住一張機票入閘.....




今次坐細機,要坐車兜到去泊飛機既位置自己行樓梯上機~~

唔俾影相,不過媽咪都快手快腳影咗一幅~~



飛機真係好蚊型,得左右兩行,每排三個位。
今次一早上網劃咗位,所以坐得好前,真係好~~




預咗皓皓唔肯咁順攤瞓覺架喇,只望佢唔好扭計嘈住人.....
好彩佢有啲細藝,畫吓畫,玩吓ipad,都冇嘜點扭。



航空公司送既禮物包~~



早餐都未落格,又上飛機餐喇,點食得落呀?
Haha,其他嘢可以唔食,但一定要啃咗杯雪糕,因為係媽咪至愛既Häagen-Dazs cookies & cream~~ 





飛福岡機程短過去東京大阪,三個鐘左右已到埗~~



福岡空港裏面有座大山笠,响呢個位一出就有接駁巴士由國際線坐過去國內線~~
跟住响國內線有地鐵坐去博多、天神呢啲shopping地帶,好方便~~
我哋間酒店响博多,由空港坐去博多只係十幾分鐘車程,真係.....
從未如此近過!
即使搭的士都係1200yen1500yen,不過我哋諗住今日會再坐多兩程地鐵,
所以我哋買咗地鐵既一日乘車券,咁樣呢程當然係坐埋地鐵抵好多啦~~


酒店非常就腳,一出火車站過條馬路就係;到酒店,咋咋林擺低行李然後出去喇!
我哋既目的地係兩站之隔既天神--各大shopping mall集中地,响八點收鋪前,我哋要去出血喇~~




一到天神站,先去地下街間hello kitty店朝聖.....
雖然媽咪已經唔似得後生嗰陣瘋狂儲hello kitty,不過都唔捨得唔過黎望一望~~



買咗幾樣九州限定既hello kitty產品,跟住.....



當然唔少得呢樣玩意啦!
爸爸媽咪超愛玩呢啲抽獎,500yen抽1次,估唔到皓皓都學晒我哋,一見到就要抽!
一抽就抽咗4次,成個旅程究竟玩咗幾多次?最後真係要結算吓至得.....




由地下街穿上地面,經過商場地庫既super market,見到啲好精緻既蛋糕!
真係想慢慢行吓super market,不過我哋要趕住去搏殺呀,wakaka!




五點鬆啲黎到天神,仲有兩個零鐘時間shopping ,我哋鎖定目標,行Iwayata岩田屋,
因為岩田屋有我哋想買既brand!
估唔到淨係行呢個商場,已經殺到我哋一頸血,而皓皓,梗係唔會俾我哋齋買自己嘢啦!
佢揀咗副戰隊玩具,呢隻戰隊相信係日本呢邊播緊.....
香港呢邊而家播既武侍戰隊,响嗰邊兩年幾前已經完咗,睇怕香港播呢輯戰隊既時候,呢副玩具連屍骸都冇lu!




可以變槍,可以變呔盤,算係戰隊系列產品裏面冇咁呃錢既一份玩具~~



血拼完畢,搵地方開餐喇~~





博多好食既拉麵店何其多,不過有名氣而當時又就腳既,非一風堂莫屬啦!





啲湯底好濃好香,yum yum 架呢!



皓皓不嬲都鐘意食拉麵,佢可以食到大半碗~~

 




番香港搵日都要去試吓一風堂,睇吓水準係咪差唔多先。。。。。




跟住行過去天神屋台一帶~~
屋台係博多既一大特色,即係日本既街邊大排檔。
啲嘢食好吸引呀,又串燒又炒麵,我哋想再食多一餐,奈何皓皓瞓著咗,唯有搵日先再黎試啦!



番到博多站已經11點幾,即刻走去兌換兩張北九州 JR pass同埋換定車票先。
北九州 5日JR pass超筍,我哋响香港買定仲有折,9000yen一張,5日任坐JR(山陽新幹線同落南部鹿兒島嗰啲除外)。
一程遠少少既JR,閒閒地都要2000幾yen,所以呢個pass真係非常超值!
我哋黎緊幾日都係坐JR為主,如果坐自由席既話,渣住個pass隨時就可以入閘;
不過因為有啲班次我哋要坐指定席,所以就要預先攞咗位先囉!

Day 1~~完

6 則留言:

  1. 日本呀!!! 真好呢...又飛日本玩喇~shopping shopping!!! ~皓皓好勁呀...可以食咁大碗拉麵既一半...good good!!!
    [版主回覆08/23/2012 23:55:35]係呀,佢勁鍾意sushi同拉麵,食到好多~~
    今次冇預好多時間俾自己shopping,反而想搵多啲啱皓皓玩既地方。。。。。
    九州景靚,又有得shopping,都啱你哋倆口子啫~~

    回覆刪除
  2. very envy ar!!!! ><
    [版主回覆08/23/2012 23:51:24]等亮亮大啲帶佢去玩,好啱小朋友呀~~

    回覆刪除
  3. little Aerin and Eunice2012年8月22日 清晨5:56

    嘩九州好玩嗎?我羨慕呀!!!
    [版主回覆08/23/2012 23:50:00]好好玩,好多地方都好啱小朋友玩,可以考慮吓呀~~

    回覆刪除
  4. 媽媽好利害...日本通呢
    [版主回覆08/23/2012 23:49:07]唔係呀,去之前刨咗好耐資料~~

    回覆刪除
  5. 你好呀, 想請問你响香港邊到買九州 JR pass 有折,我plan緊11月九州遊, 唔知仲有冇折呢?
    [版主回覆07/28/2013 04:08:08]我哋係响縱橫遊買定個pass,好似有95折,你可以問吓仲有冇得買....

    回覆刪除
  6. 多謝你提供的資料!等我check下先!
    [版主回覆08/06/2013 02:34:33]唔駛客氣喎~~

    回覆刪除