2012年8月27日 星期一

九州樂滿fun之旅2012~~Day 2(part 2):Harmony Land

8月10日(星期五)

Day 2( part 2):Harmony Land

離開九州自然動物公園,我哋向下一站進發:Harmony Land~~
我哋既目標係响三點前去到,咁就有兩個零鐘玩,應該夠喇卦!




响別府駅搭十幾分鐘火車,黎到杵築。。。。。。




今次旅行,影火車成為皓皓其中一個指定動作~~



响杵築站有接駁巴士到Harmony Land,不過啲巴士班次真係疏得離譜,好彩呢段路程好短,
我哋坐咗呢個trip裏面既第一次的士,如果冇記錯坐咗1200yen~~
入場券响香港縱橫遊買定,每張平800yen,可以補貼來回的士錢,hehe~~



去到Harmony Land果然未夠三點,yeah!
爭取時間,即刻衝入場,連門口位都唔記得影,OMG!



朋友成日講笑話係媽咪鍾意Hello Kitty,就迫皓皓都鍾意埋一份。。。。。
實則係,皓皓堅係鍾意Hello Kitty,亦好鍾意粉紅色~~


所以呢期。。。。。佢勁like Melody!
入場冇幾耐就見到Melody,皓皓好興奮咁衝埋去拖住Melody,超攪笑!


坐Hello Kitty遊園小火車~~


火車頭~~


再戰boat ride。。。。。點解咁講?
事緣去東京hello kitty land嗰次坐boat ride,皓皓驚到喪喊~~


事隔兩年,大個仔咗咁多,應該唔喊喇卦~~


入面啲場景好靚。。。。。



今次玩完係笑住跑出黎,冇喊喇~~



超級可愛~~




不過冇諗過皓皓會揀呢隻公仔~~




玩踫踫車~~




不過踫踫車係個pass唔包既,要另外俾錢,200yen一次~~
玩咗兩次,氹皓皓去玩第二樣~~



跟住玩皓皓近期好鍾意既咖啡杯~~


其實爸爸媽咪都驚轉到頭暈,不過為咗陪皓皓,冇計~~


超靚既幸福摩天輪,畏高既媽咪唔敢坐。。。。。
不過見到摩天輪下玩得好開心既皓皓,媽咪感到好幸福~~


周圍噴出冰涼既水氣。。。。。



皓皓high 爆~~



呢啲又係自費既遊戲~~


唔經唔覺,已經玩到4點幾~~


留番啲時間玩我哋既至愛~~抽獎!
喪癲!抽咗6次!好在啲禮物都好靚~~


仲要留番啲時間shopping買嘢~~
好多海賊王 x hello kitty呀!忍唔住買咗一件衫同一個袋俾心心表姐。。。。。
皓皓就揀咗一個hello kitty喼,要講多一次~~
係。。佢。。自。。己。。揀。。架!




臨走,見到主角hello kitty~~


Bye Bye喇,hello kitty!唔知幾時先再見~~



搭番的士去杵築駅,再搭番火車番別府~~
好興奮呀,今晚我哋會住成個trip裏面最貴既溫泉酒店。。。。。
唔知有冇想像中咁正呢?期待期待。。。。。

Day 2~~待續



2 則留言:

  1. 其實男仔着粉紅色都好型好靚..
    [版主回覆09/03/2012 00:45:25]係呀,我都覺得......所以我好鍾意買粉紅色衫俾皓皓~~
    [版主回覆09/03/2012 00:45:00]係呀,我都覺得......所以我好鍾意買粉紅色衫俾皓皓~~

    回覆刪除
  2. 嘻...快d show下皓皓拉kitty喼既樣喇~!!! 男仔鍾意kitty同粉紅都唔奇呀....
    [版主回覆09/03/2012 00:43:56]haha~~佢番香港嗰日有拉呀,遲啲post俾你睇吖~~
    不過好多人都覺得奇,覺得係阿媽薰陶佢喎......

    回覆刪除