2012年9月2日 星期日

九州樂滿fun之旅2012~~Day 2(part 3):溫泉樂@花菱ホテル


8月10日(星期五)

Day 2(part 3):溫泉樂@花菱ホテル

上回講到玩完Harmony Land,我哋就番別府去酒店check in~~
呢一晚既住宿,媽咪最初有考慮住由布院啲溫泉旅館,因為由布院嗰邊既旅館普遍黎講都好靚,環境又古樸啲,齋睇相已經感覺好正!不過爸爸希望酒店附近有啲商場呀,或者大型超市呀,可以俾佢夜晚出去逛逛,由布院入夜就冇嘢行架喇,而別府就有個開到夜晚10:00既YOUME,加上住別府好似配合我哋既行程多啲,所以最終我哋放棄咗由布院~~

五月機票confirm就即刻物色酒店,雖然唔考慮由布院,但淨係別府既溫泉酒店都唔少。。。。。大部分旅館既溫泉都係男女分開浸既,但媽咪就唔想!咁淨番落黎既得兩個選擇:一係book有私人風呂既(當然價錢貴好多);二係book提供貸切風呂/家族風呂既旅館(即係好似租場咁,你都可以成個family一齊浸,不過就限時限刻囉),最後爸爸媽咪決定,橫豎都係要洗錢喇,就豪一豪。。。。。一晚咁多啦,wakaka!

最終選擇:花菱ホテル
媽咪托一個識日文既朋友幫手翻吓譯,又上網search吓自己個平假名(因為上酒店個官網book房要填平假名),卒之順利預約成功。呢日黎到酒店,攞張預約紙俾個女職員睇,佢講一大堆日文,見我哋唔明,又重覆嗰一堆日文,真無奈!後黎搵咗個識少少英文既男職員黎同我哋講,其實都唔係好明,直至聽到一句'onsen inside your room',終於知道原來佢覆述緊我哋預約嗰間房既種類同設施。。。。。。最後講埋夜晚用餐時間,佢就引領我哋上房喇~~



入到房,'嘩'一聲,個感覺好舒服!
見皓皓即刻撲上張床度,就知佢幾冧間房~~



客廳全部落地玻璃,望住無敵大海,好正!


皓皓心情靚爆,表情都特別多~~
佢仲話間房好好玩添,玩嘜??



之唔係响個地下度碌黎碌去囉!



客廳一隅~~
另外獨立有個梳洗間,同厠所浴室係分開既,好'骨子'~~


間房最貴既地方~~露台。。。
可以睇到成個別府灣。。。。。。


同埋擁有我哋自己既小天地~~私人風呂。。。。
風呂雖然唔係大,不過。。。。。


可以一家人一齊浸,又可以邊浸邊欣賞咁靚既景色,真係好享受~~



細膽豬皓皓最初唔敢浸落個溫泉度~~


經爸爸媽咪鼓勵,終於肯企落去試一試~~


唔試尤至可,試咗。。。。當然玩到唔捨得上水啦!



仲興奮到攞住呢碌好重既嘢响度揮舞,差啲扑濕爸爸呀。。。。。
不過溫泉唔可以浸太耐,加上用餐時間到,
所以我哋嘆咗十零廿分鐘,就換衫去食dinner喇~~


用餐地方~~
唯一唔係太滿意就係個晚餐,因為唔係响自己房食,同埋唔夠傳統。。。。。
媽咪硬係覺得要著浴衣坐地下,食物擺滿矮長枱,大大堆頭咁先至夠feel~~



不過環境都唔差,又係望海。。。。。
係啲座位有少少似酒樓啫,haha~~
呢杯梅酒,令爸爸一試愛上。。。。。


食物都唔錯既~~
精緻既小吃。。。。。


新鮮刺身~~連唔多好白身魚既媽咪都差啲自己食晒一條。。。



仲有壽司呀,天婦羅呀,豐後牛呀。。。。都幾豐富~~
冇嗌兒童餐俾皓皓,叫咗兩碗壽司飯俾佢,清晒!厲害!


食飽飽就周圍紥紥跳~~


食完飯突然行雷閃電落勁大雨,不過我哋照出去行街街~~


呢間YOUME收十點,啱晒鍾意去旅行要分秒用到盡既爸爸媽咪~~
冇嘜牌子衫買,不過個supermarket好大,行吓supermarket都好滿足~~
皓皓就有車坐,勁開心。。。。




仲有個蚊型playground俾佢玩吓~~


番酒店心情仍然high爆,唔願瞓~~


等皓皓瞓咗,繼續邊浸溫泉,邊欣賞別府灣夜景。。。。
媽咪戲言:唔浸多幾次就蝕桌喇~~


宵夜食水果:啲青提啲味好清甜,响香港從來未食過呢隻味,真係唔識點形容,總之就好好食~~

呢晚,唔知係咪環境關係,爸爸媽咪都覺得好relax,
我哋瞓响地下傾吓偈,睇吓相,食吓嘢。。。。攪到好夜先至瞓。。。。。
住呢晚酒店,爸爸狂話好舒服,皓皓就明顯like爆,
媽咪覺得雖然肉赤咗啲,不過都值既~~
因為皓皓再大個仔啲,媽咪想同佢一齊浸溫泉都唔得啦!





其實旅館既室內同埋露天風呂都好唔錯,不過我哋掛住享受我哋既小天地,所以冇享用佢其他設施lu!


Day 2~~完


3 則留言:

  1. 這個無敵大海景風呂真是無得彈,看相都知道很舒服。讚﹗
    [版主回覆09/09/2012 13:22:39]真係好relax,好爽~~

    回覆刪除
  2. 好正吖~~~
    [版主回覆09/09/2012 13:21:39]確係正~~

    回覆刪除
  3. little Aerin and Eunice2012年10月11日 上午8:24

    呢間酒店好正噃!希望有機會去下

    回覆刪除