2012年9月17日 星期一

九州樂滿fun之旅2012~~Day 3(part 2):由布院

8月11日(星期六)

Day 3(part 2):由布院

續第三日既旅程喇~~
離開八地獄,我哋照原訂計劃趕搭一點幾嗰班火車去由布院,本來諗住坐的士去鐵輪巴士站,再搭巴士番別府JR駅;不過上咗的士之後,爸爸話轉巴士驚趕唔切班車,不如索性坐埋去JR站啦
咪諗吓,都啱既。。。。。我哋已經為咗搭呢班車而放棄睇龍卷地獄既噴池,如果而家連呢班車都趕唔到,咁咪雙失?保險啲,都係唔好轉巴士喇。。。。。

同司機講目的地改為JR站之後,司機就開始不斷撩我哋講嘢。又一次雞同鴨講,好彩佢識幾個英文字,都估到少少佢想講嘜。。。。佢知我哋要搭車過由布院,就話由布院係一個好靚既地方;又話皓皓好似日本bb。。。。。就係咁樣,大家勉強既雞同鴨講對話維持到落車,終於可以鬆一口氣!

到咗別府站,距離上火車時間只有十零分鐘,好彩唔搭巴士,如果唔係一定送車尾。。。。。。



我哋坐既列車:充滿田園氣息既由布院特急列車

講起由布院既列車,最為人知就係每日只有六班往來別府&由布院既觀光列車:ゆふいんの森(由布院之森)。
媽咪最初plan行程,諗住點樣遷就點樣調行程都好,無論如何都要坐ゆふいんの森;點知去到九州訂車飛嗰陣先知,由於七月頭九州北部暴雨關係,導致河流氾濫山體滑坡,而ゆふいんの森就因為其中一段路受到影响而停駛,聽到職員咁講,媽咪當堂呆晒,失望至極!


呢日坐既
特急ゆふ4号,之前上網睇好似係普通列車黎,點知到站後。。。。。簡直係驚喜呀
呢架咪就係媽咪好想坐既車囉



火車用木質裝潢,充滿懷舊古典味,仲有呢個車卡,可以俾人一邊坐低食嘢,一邊欣賞車外美景~~
我哋上車之後,原本係坐响指定既座席,不過有位服務員姐姐就好熱情咁帶我哋黎呢卡車坐,好正~~



當然要影相留念啦~~



小冊子上面既布院列車好可愛~~
 


仲有本留言冊,俾乘客寫吓感受。。。。
媽咪忍唔住要留番幾隻字先,唔知將來有冇機會可以睇番呢?



跟住服務員姐姐攞啲制服過黎俾皓皓著扮車長,好得意

 
接近由布院,開始感受到陣陣既田園feel~~



@由布院駅~~
車站月台好有特色,仲有個免費足湯添!不過媽咪唔記得影相。。。。。


一落車冇耐,皓皓就頂唔順瞓咗覺。。。。。
爸爸媽咪沿住湯の坪街道一直行,諗住去到金麟湖,再折返既時候先至叫醒皓皓~~
行咗幾分鐘,就見到好多人都有介紹既鋪頭,
裏面出售既由布高原布丁口碑好好,不過我哋打算回程既時候先至食。。。。



勁出名既B-speak瑞士卷,冇可能唔食既呢~~
蛋糕好鬆軟,唔錯


呢件豐後牛炸得好香口,好食


一路食吓嘢一路行,唔覺唔覺,就黎到鼎鼎大名既金麟湖,
不過我哋眼前見到既,同一個普通既湖冇嘜分別,完全感受唔到嗰份靈氣秀美,或者。。。。。
啱時間卦。。。。據講,清晨時分既
金麟湖湖面會籠罩住一層霧氣,好靚咁話。。。。。
諗住黎到
金麟湖就嗌醒皓皓影相,但係見到個湖,連影相既興致都冇埋,
求其影幾張,由得皓皓繼續瞓啦~~




行到九州自動車博物館,係時候要叫醒皓皓喇~~


因為呢度有皓皓鍾意玩既車仔。。。。。
 


皓皓俾我哋搞醒,即刻發晒爛渣。。。。。不過見到有車仔玩,心情好快就平伏番,haha~~



呢兩架車仔係昭和40年代&1966年既產物,歷史好悠久呀~~


鐵人28+攪笑父子二人組~~

 
1972年出產既法拉利~~





由布院真係一個令人感到好舒服好悠閒既地方,爸爸媽咪都好鍾意呢度~~



wow!好可愛既麵包超人果汁機,皓皓即刻要整番一包~~





全間舖都係賣有貓貓圖案or貓貓造型既產品~~



啲貓貓擺設好精緻,爸爸忍唔到手要幫襯吓~~



响呢條湯の坪街道,你會發掘到好多有趣既鋪頭~~



其中一間勁過癮既鋪~~
據講啲魚仔可以咬走腳上既死皮,有美肌醫療效用,信不信由你。。。。。


唔理真定假,貪得意既話,點都要試試既,係咪?
 


一放對腳落去,啲魚仔就湧埋黎咬,好痕呀,不過又好頂癮~~
有隻豬仔話驚俾魚魚咬,隻腳係都唔肯放落水。。。。。



嘩!隔離個池啲魚勁大條,職員問我哋浸唔浸,唔。。。。。都係咪搞!
事關我哋見到有個女仔一放隻腳落去就尖叫,然後隻腳冇再浸過落去,
睇吓啲魚個口咁大,都咪話唔嚇人~~


嗰邊大熱呀one piece,度度都見佢既蹤影~~


我哋買咗幾個鎖匙扣要刻名,等候期間嘆番杯軟滑雪糕先~~


好寫意呀皓皓。。。。。


好多嘢睇既hello kitty舖~~


免費手湯~~


行到六點左右,個肚打晒鼓。。。。。。
啲舖頭陸續閂門,我哋就開始覓食~~
黎到旅遊書介紹既食店~~割烹!割烹係料理既意思。。。。。



而呢度最出名既就係走地雞料理~~
呢個走地鳥鍋,好好味!


另外仲嗌咗兩set sushi,一set豐後牛。。。。。


好豐富,同埋食得好滿足既一餐~~
絕對係值得推介既食店~~



八點幾,搭火車番博多。。。。。



之前買咗半打由布高原布丁,等車既時候,每人嘆番一個先,又香又滑,正!


番博多要响大分站轉車~~
呢架車係放响大分車站裏面既,以為只係擺設,但原來真係會駛出黎架~~


呢日既由布院旅程,真係俾我哋有意外驚喜~~
一個幽靜既小鎮,一條讓人可悠閒散步既湯の坪街道,一間間充滿特色既店舖,
地方雖小。。。。。卻令人有不枉此行同難以忘懷既感覺~~


Day 3~~完






1 則留言:

  1. 皓皓媽媽
    香港邊度啱同亮亮去玩?
    有邊度食野方便同BB一齊去?可以安安落落同朋友食下飯?
    係咪好多地方都無HIGHCHAIR呢?
    thanks!! :)
    [花生糖回覆10/01/2012 18:27:20]thanks ar!! :)
    [版主回覆10/01/2012 12:15:57]就呢兩間都好食架,仲有萬豪都ok架~~
    [花生糖回覆09/26/2012 17:16:14]thanks v much for the info ar! :)
    i like buffet ga!! any good ones????
    [版主回覆09/26/2012 01:10:13]亮亮咁細,我諗唔係太多地方啱佢玩,不過我諗兩個主題公園,點都要去一去既。。。。你會唔會同亮亮影吓造型照呀?我覺得呢個年紀影最得意呀~~
    有HIGHCHAIR既食肆唔多,不過普遍都有BB櫈既,冇記錯既,洲際同君悅都有HIGHCHAIR供應,又坐得舒服,不過睇吓你哋好唔好食BUFFET~~

    回覆刪除