2008年10月26日 星期日

真假跳跳虎

 


                  


                  我係跳跳虎!


                 


             硬係好似爭啲野,究竟爭啲嘜野呢?


    


   係刺,咪就係爭頂帽囉,攪掂!


    


   等我去搵跳跳虎,嚇吓佢先!


  


  仲搵你唔倒,跳跳虎!


  


 跳跳虎:「皓皓bb,你做嘜事扮我?」


  


 我冇扮你,係你扮我!(語帶激動)


  


聽唔聽倒呀,我講多次,係你扮我,唔係我扮你!(越黎越激動)


  


媽咪,其實我鍾意Pooh Pooh多 d,下次我要做阿Pooh!


  


  拜拜你條尾!下次見!


沒有留言:

張貼留言