2008年10月30日 星期四

HA HA HA-LLOWEEN

   Ha ha ha今日係我出世之後第一個 


   Halloween緊係要扮吓野慶祝一下


   la


 


                     


  之但係,點解唔俾我扮南瓜,要我扮 


  魔鬼?我唔制呀!


        


 (阿b,媽咪本來都想你扮南瓜,但係全 部南瓜衫都好大件,冇你「嘥屎」嘛!你又唔係唔知道,你得7個月人仔咋!唔緊要la,扮魔鬼都幾型呀!)


        


  話時話,我都覺得自己呢個look幾酷  喎!


 


      

 


 


 


1 則留言:

  1. BB, 幾日無見你, 點解好似大個仔好多???   琪琪
    [版主回覆11/05/2008 12:13:00]琪琪ee,我食粥仔架嘛,緊係大得快la!今個禮拜六你再見到我既時候,可能又唔同咗樣囉喎!
    仲有,我響呢度祝福你 新婚快樂 ,快啲 生番個肥肥白白既bb 同我玩(最好係bb女la,我鍾意呀!)

    回覆刪除