2008年10月8日 星期三

家姐一歲la

 


呢日係8月29日,亦即係家姐生日既第2日,我同爸爸.媽咪.嫲嫲上咗佢新居同佢慶祝生日,不過佢似乎唔係咁歡迎我哋......



我懷住戰戰兢兢既心情行埋去家姐到


 


 



你哋睇吓,佢啤住我,驚驚


 



係籮,正正經經影張相咪好囉,大家開心哂


2 則留言:

  1. 小皓皓..
    嘩....有無錯呢...您既爸爸竟然犯左以下既大錯.......
    聽朝早d叫醒佢啦......
      1. 係您爸爸將您變為四方面 :
      2. 係您爸爸將我既肉腿放左上您個 Blog, 影響您就唔係甘好啦......... : 
                                                         蕎爸爸上... = __ =
     
     

    回覆刪除
  2. 果隻肉腿好明顯唔係 蕎爸爸 , 係蕎媽媽!如果你果隻當然有問題啦 , 不過唔係就冇問題!

    回覆刪除