2008年10月22日 星期三

賣飛佛續篇

           


       


                

        

等洗白白,好悶!媽媽話「點」係唔可以隨便露既,攞條毛巾遮住先



Yo!駛嘜驚!我係男仔黎架,露點咪露點囉!當益下觀眾la!



好野!終於有得洗白白,玩鴨仔。哎唷!失平衡添!


(你地睇下,我隻左腳飛起咗,就跌架啦)



好彩媽咪及時扶住,嚇死人la



你哋睇下我,洗完白白之後幾開心!


                        

 

呢架係媽咪買俾我既私家車



呠呠!好好玩架



呢兩件我都好鍾意



呢抽音樂鎖匙係芬姨買架


                         

 

大家睇我表演口水功



Bu..........bu........



再Bu..........bu........



連環發射--bu..........bu........bu..........bu........



弊!收唔倒掣,流晒口水添!


 


   同場加映--阿Pooh同電視,

  邊樣重要d?



阿Pooh,阿Pooh,見倒你真係開心!



搣你屁股,死未!



咦!又有賣飛佛廣告--利賓納仔仔



hey!媽咪,唔好影啦!攪到人哋以為我好鍾意睇電視,其實係你同爸爸鍾意之嘛!我被迫睇架咋!


2 則留言:

  1. 皓皓bb 那隻不是poon poon啊 是pooh pooh啊~~ 你快d出黎比表姐抱抱啦
    [版主回覆10/24/2008 00:00:00]下!嘜原來係pooh pooh咩?我出到黎你唔抱我你就知味道。

    回覆刪除
  2. 皓皓...你既出浴照.....好好睇呀... !
    [版主回覆11/27/2008 11:56:00]媽咪話呢隻叫欲蓋彌彰feel,係咪好正呢?

    回覆刪除