2009年6月27日 星期六

2nd anniversary celebration @DISNEYLAND ~ ~part1

6月24日係爸爸媽咪既2周年結婚紀念日,我哋一家人响23號入咗Disneyland Hollywood Hotel住一晚。雖然爸爸媽咪入過Disneyland幾次,不過住呢,就係第1次,加上我皓皓bb未去過所以媽咪一早已經計劃去架喇


唔講住,俾張相大家睇吓先....


 


呢張係呢個旅程中爸爸媽咪最鍾意既相。。。哈哈!估都估唔到,佢哋最鍾意既相竟然唔係同米奇呀、米妮呀,或者係响樂園裏面影既相,而係响酒店裏面影既浴袍照....


!繼續講,此行除咗我哋一家人,仲有芬姨同心心表姐!爸爸媽咪好錫心心表姐架,之前幾次入Disneyland都有心心表姐份,今次又點可以唔預埋佢?不過媽咪諗番轉頭,真係覺得時光飛逝呀!第1次同心心表姐入Disneyland,佢仲讀緊幼稚園,而家....


 


  已經亭亭玉立!仲識得照顧我添


好喇!唔再講!即刻帶埋大家進入我哋呢次 '奇妙' 既旅程啦 ~ ~


6月23日(星期二)


 


  等迪士尼列車,無無聊聊,影張相先!


 


第1個 '奇妙' 出現喇!咁多個港鐵站,阿b竟然眼甘甘望住迪士尼站


       


        阿b,同高飛影張相啦!


        阿b : 有嘜好影?都唔識郁既


   


    咁呢隻肯影喇啩


   


    阿b : 咁呢隻就似番啲樣


 


check咗 in上到酒店房,就有第2個 '奇妙' 出現  ~ ~ 竟然有咁多禮物送!都算係一個意外既驚喜


 


  開頭仲諗住阿b會驚一啲陌生既環境....


 


  殊不知佢竟然表現亢奮,周圍爬!


 


  唔!呢罐係咩黎架


 


  睇個樣好似食得咁喎!


 


  唔該!邊個做吓好心幫我開罐呀?


 


我哋間房望出去既景!咦?點解唔住煙花景既房呀,媽咪


阿b,下次用你啲利是錢去住,好冇


註 : 影相技術奇佳既芬姨竟然影埋媽咪好似隻烏龜咁縮响下面扶住阿b,真攞命!


 

 


 


 出去周圍行吓之前,影張全家福先!


 

 


呢度係酒店下面既大草地,不過因為落完雨,心心表姐冇得走入去喪跑


 


  有冇留意到第3個 '奇妙' 呀 ~ ~ 阿b肯坐bb車呀


  好感動呀!阿b冇坐bb車好耐喇....


 


  呢架古董車....


 


  拍馬都追唔上我呢架私家車啦,呵呵呵....


 


跟住我哋去咗另外一間酒店,因為我哋今晚會响呢度食buffet。


註 : 頭先响Hollywood門口,啲職員知道我哋要過呢邊間酒店,就即刻開架專車車我哋過黎,真係估唔到啲service咁好喎


 


  阿b做嘜事望到眼都唔眨


 


事關間shop既男sale企响門口不斷同阿b揮手,後尾仲攞架米奇搖控車出黎引阿b。


 


就係咁,架車繞住阿b係咁轉黎轉去,而阿b既視線就不斷追蹤住架車....


 


  入到shop,心心表姐睇中呢頂公主帽連粉紅超,可惜冇中童 size


 


  咁我扮住女仔先啦,幫心心表姐試帽.... 


 


  喂!攪錯呀你哋!我話試帽咋,冇話試米妮頭箍喎!


 


  阿b對住塊全身鏡,表現得好雀躍!


 


 


  除咗迷宮花園,我諗呢舊心形草都算係呢間酒店既景點。


 


  特登黎呢邊食buffet,係貪呢邊有得同disney人物影相....


 


以為阿b會驚,點知....我諗跳跳虎驚番佢囉!阿b係咁搣佢個鼻....


 


  拍佢塊面....


 


  等到米奇過黎,阿b開始眼瞓,所以冇嘜反應


 


  唉!嘥晒米奇啲咁專業既post呀


 


  影全家福又唔肯望鏡頭....


 


  一係就俾隻杯遮咗塊面....



      


      卒之未等到米妮過黎就瞓著咗,唯有心心表姐自己影啦!


 


  食完buffet步出餐廳阿b就醒喇


 


  原本諗住過樂園睇放煙花,點知....爸爸記錯時間....


  唯有番酒店早啲抖,聽日繼續玩....


                                         ~待續~


 


沒有留言:

張貼留言