2009年6月8日 星期一

赤柱探'友'記

爸爸有個老友响赤柱開鋪,我哋講咗好耐話去探佢順道行吓,不過次次都真係齋講冇做,上星期六(6月6日),難得爸爸放假(爸爸好少可放星期六架),於是乎就入去行咗陣....


 


  又話去街街,爸爸瞓到咁晏都唔起身,嬲嬲呀!


 


  冇嘜細藝,撥個輪俾心心表姐先!


 


Konnichiwa!唔該心心表姐呃....冇聲既?


 


  唓!爛鬼電話,唔dump都冇用....


 


  咦?唔通用呢條線先至傾到?喂..喂....


 


又係爸爸媽咪既御用食堂呀!不過呢間係銅鑼灣分店,我哋平時食開係尖沙咀分店。


 


食得嗰啲又唔俾我攞,唔食得呢啲就擺咁埋,算點啫?


      


      食完lunch,就入黎赤柱喇!


     


      呢日真係好曬,唔戴帽帽連眼都睜唔大...


      


後面呢間就係我爸爸老友開既鋪頭,賣小朋友衫仔架!


  


 後尾ee仲送咗件衫仔俾我,多謝晒! 


     


      佢哋傾計,竟然放我落地由得我自生自滅!


     


      媽咪,拖番我啦!人哋未識行架嘛!


     


      嘩!你哋傾完未?我就黎 zzzzzzzzz....


     


      好彩有隻roro陪(俾)我玩咋!


嗱!名副其實既赤柱探'友'記--爸爸探老友,我就搵隻腳探roro既'籮友'....


     


 一場黎到,媽咪話同阿b玩吓水!本來阿b見到水都有啲興奮....直至啲沙入咗鞋仔,佢開始不受控地狂叫....哈!點解個個細路仔第一次接觸沙都會咁驚?


     


禮拜日,爸爸番工lu!媽咪同我出咗公公婆婆度玩....


 


  婆婆呢度好多玩具玩,因為係軒軒表哥仔架嘛!


     


      百厭仔,係咁將張椅推黎推去....


 


  心心表姐練琴,阿b就係都要爬上去....


     


      心心表姐好認真,阿b就响度攪攪震....


 


  阻頭阻勢....


 


  跟住自己响度大笑....


 


  收咗太陽之後就落公園玩....


 


  我同媽咪玩過三關....


       


        結果我哋打成平手呀!


 


  又玩吓搖搖木馬....



                   各位,下次見!


沒有留言:

張貼留言