2009年6月1日 星期一

瘋狂周末@ocean park

上星期六(5月30日),爸爸放假 ~~~


朝頭早,爸爸竟然肯湊住6點鐘已經起咗身既我而俾媽咪瞓覺....


媽咪簡直覺得皇恩大赦,結果一瞓瞓到12點(媽咪話真係好耐冇試過喇),結果連粥仔都煲唔切俾我食..


一起身,就咋咋林刷牙洗面、同我皓皓bb沖涼,跟住就飛車出尖沙咀....點解咁急?


因為爸爸媽咪book咗1點鐘去佢哋至'飛佛'既日本料理度食lunch囉!媽咪,你竟然為咗食而唔煲粥仔俾我,你陣間快啲俾多啲嘢食我補番數!如果唔係就嬲你架!


         


         唔...好味!呢度有嘜啱我食?


         


         其實除咗sushi & sashimi,樣樣都啱我食!


         我而家食緊蒸蛋....


食完lunch,我哋响尖沙咀行街街。到下晝5點,我哋就去咗....


    


    Ocean Park!我哋係玩夜場....


   


  之前好幾次媽咪話同我黎,但係爸爸話我太細未識玩!


  其實爸爸,我細細個已經識玩...你同媽咪啦!


   


    竟然偶遇琪琪ee呀!我哋真係幾有緣喎....


   

 


    嘩!好多魚魚氫氣球呀!


   


    琪琪ee 幫我哋影張全家福啦!


   


    但係我唔識呢隻野架喎!點解佢同我哋一齊影?


   


    爸爸你點抱架?露臍喇!


   


    咁抱都唔係好好多咋喎,爸爸!



張石櫈凹凹凸凸,好恐怖呀!


         


         未識行但係又鍾意喪跑....


         


          好似對panda好有興趣喎!               


    

  


    跟住我哋去玩摩天輪....


    


    點解咁耐都未開始轉既?


   


    咁就不如偷影吓家姐佢哋啦....


         

 


          升高咗之後望啲景都ok喎 !


玩完摩天輪,就去公園玩一陣....



唔知係咪人多既關係,阿b好似玩得比平時興奮喎!


   


    第一次坐旋轉木馬....


   


    不過隻馬高得滯,攪到我好似就跌就跌咁....


   


    咦!嗰度咪係亞洲動物館?


   


    好緊張呀,爸爸,係咪會見到廣告裏面啲動物架?


   


    呢條咩黎架?


   


    浮响度郁都唔郁既?


   


    呢度有兩隻小熊貓....


   


    阿b非常好奇,响度猛咁手指指....


   


    個身仲越伸越出添....



阿b真係幾鍾意熊貓喎!臨走仲'lur'媽咪買咗隻毛毛panda添!


         


行行吓,又撞到BoBo表姐!哈!今日唔通係好日?竟然巧遇兩個識既人....


   


呢豎有好多魚魚睇,不過佢哋唔係爸爸鍾意既鹹水魚喎!


   


    跟住同大伯一家起行去搭吊車....


   


   


    阿b完全無畏高,係媽咪有啲驚啫!


   


    去完海洋館,阿b開始眼瞓,要攞奶咀啜....


   


    响海洋館影既全家福。


阿b好心野,雖然眼瞓,仍然捱到搭的士走嗰陣先至瞓著....結果要第二朝起身先玩佢既戰利品!


   


    呢隻小蜜蜂我好鍾意....


   


    係爸爸射籃嬴番黎架!


   


    呢隻panda曉自己行....


   

   


我最鍾意趁佢行緊既時候襲擊佢--狠狠地將佢禁落地!


後話:


經過今次既Ocean Park一役,爸爸又係講嗰句:辛苦過番工!


媽媽就話:睇黎阿b玩成日都頂得住,咁下次可以去Disney喇!


沒有留言:

張貼留言