2009年5月27日 星期三

趕走陰霾....

呢兩個禮拜天色唔係太好,成日都落雨,再加上我皓皓bb病咗成兩個禮拜,可以話係陰霾密佈....尋日,天色終於好番啲,而我皓皓bb都好得七七八八喇,所以尋日媽咪一放工,就帶咗我去樓下個公園玩;夜晚就出去銅鑼灣鋸扒,補番慶祝嫲嫲既生日....


   


    媽咪放工,即刻帶埋我架戰車同我落公園玩....


   


    一落到樓下就皺晒眉頭想跳車,點解?想媽咪抱囉!


   

 


正當媽咪心諗「又要抱阿b,又要推戰車,大鑊!」既時候,救星出現啦....


   


就係天上面嗰幾隻bird bird!佢哋成功轉移咗b既視線....


   

 


去到公園,例牌樣樣嘢都係三分鐘熱度,包括坐搖搖木馬,屁股仔都未坐暖就要彈起身!


   

 


    ‘sir’滑梯?更加唔肯玩啦....


         


  媽咪離開遠少少都已經喊到拆天,邊有男仔之家咁嗲架?


   


    要數最鍾意玩既,始終都係呢個!


   



    唯獨是玩呢個,肯俾媽咪行開遠少少....


   


    b真係對於一切識轉既物體都好有興趣....


         


          夜晚,我哋去咗銅鑼灣利舞臺附近鋸扒。


   


   目的就係慶祝嫲嫲生日....


   



    快啲嗌嘢食啦,媽咪!我好肚餓呀!


          



          未有嘢食,又冇嘢玩,悶爆!


         


          冇嘢食,水都搶黎飲住先....


         


          太悶喇!紙巾都玩一餐....


         


          點解突然間會有玩具玩?


         


因為我成日同個侍應哥哥揮手say hi,佢終於抵擋唔到我既電力,要送件玩具過我....


         


如是者,又有另外一個侍應姐姐落搭,佢送咗隻船仔過我....


         


         就係咁,我就做咗一個又有車又有艇既富豪喇!


附註:阿b好耐未試過'wer'到自己咁傷喇!大家睇唔睇到,鼻樑上面正中間有三達結咗焦既傷痕,真係可憐!


後記:曳曳罪證睇真啲


       


   


   


         


         


         


   

   


   


         


         


         


                      ~~Bye Bye~~


沒有留言:

張貼留言