2009年5月3日 星期日

我和一班哥哥姐姐有個約會.....

上星期六(即係5月2日),我同一班哥哥姐姐有個約會,以前其實約過2次架喇,但係因為開生日會既緣故(一次係人哋開,一次係我自己開),兩次都唔成局,今次終於成事啦....


 


 呢度就係我哋食飯既地點--巴西燒烤。


    


    估唔到出黎食飯居然有禮物收喎!


 


 哥哥姐姐你哋做嘜咁客氣呀?咁我都唔客氣喇...


 即場拆開玩,玩到忘晒形....


    


    不過點玩都好....


    都唔會唔記得食嘢既....


    因為我實在太鍾意食喇....


    


    聞吓舊鴨胸香唔香先!


    (註:呢舊鴨胸係我強搶番黎架...)


    


    唔--味道 so good!


 


 雖然有得食有得玩,但係我皓皓bb既耐性好有限...


 加上睡魔急call,開始發忟憎....


 媽咪嗱嗱淋同一班哥哥姐姐影張合照然後同我走...


 


 呀!仲未講呢班哥哥姐姐既身分添....


 佢哋全部都係媽咪以前既得意弟子黎架!


 


 同場加映--洗白白篇


 


 阿b真係好鍾意洗白白....


 


 拎埋玩具入去洗白白固之然鍾意....


 


 就算冇玩具,阿b都可以齋踢or拍水花而玩個不樂乎..


 


 所以而家要撈阿b上水絕對唔係易事黎架....


 


事關佢一feel到你要撈佢上水,佢就兩隻手仔捉實個池盆邊,好難搣得開佢隻手仔架--因為佢真係好大力!


 


   如果唔想同佢鬥力,可以點?


    唔鬥力咪鬥智囉!


     咁即係點?


   當佢捉實個池盆邊既時候,


    你要扮未沖完....


     若無其事咁,


  繼續用毛巾撥啲水去佢身上,


    等佢一鬆懈....


  你就用0.99秒既時間撈佢上水,


    跟住阿b會點?


   咪狂喊囉!hahahaha...


   而媽咪呢,就勁開心!


   好似有啲變變地態.... 


 


2 則留言:

  1. 嘩,皓皓揸住支叉
    食得好滋味喎
    [版主回覆05/05/2009 11:56:00]緊係!你知唔知我啜舊鴨胸啜咗成10分鐘呀! 啜到冇嘜味至放番低

    回覆刪除



  2. 致各位爸媽, 母親節到了!!本店為了感謝媽媽的愛,給媽媽大優惠喔!! 夏天服飾用品,10多款最新款BB車,奶樽消毒器等等 將會陸續上架,千萬要留意啊!!!! www.smartboboshop.com



    回覆刪除