2009年5月10日 星期日

母親節快樂

今日係一年一度既母親節,亦係我皓皓bb陪媽咪度過既第二個母親節,今朝爸爸已經代我同媽咪講咗句'母親節快樂',唔知幾時可以唔駛爸爸代勞講呢句說話呢!


計我皓皓bb話,媽咪固之然要孝順,但係湊大媽咪爸爸既婆婆同嫲嫲,亦都應該要孝順,所以尋日同埋今日,我同媽咪都出咗九龍陪婆婆食飯。至於嫲嫲,我已經準備咗一啲嘢送俾佢喇....


尋日陪婆婆公公飲茶,飲完茶之後....


   


    佢哋就禮尚往來,陪番我去試車....


         


         呢架Thomas車車嗰款唔錯喎 !   


        


        仲可以勉勉強強掂到地,幾穩陣呃!


       


        check埋有冇啲咩 function先....


       


        心心表姐,唔駛羨慕喇!你唔啱坐架喎!


   


    媽咪,就扑鎚要呢架啦!


買完我架私家車,我哋就去咗陪媽咪玩佢既'飛佛'....


   


    之唔係篤波囉!


   


    媽咪,快啲學你偶像奧蘇利雲咁打Q147啦....


   

 


吓!你淨係打個零頭47度都未夠功力?你夠唔夠舅父打架?


   


    咁....我幫你擺啲波波入窿窿計唔計先?


第三站就係陪心心、詩詩表姐去又一城學琴....


   


    嘩!呢隻咪係我成日响廣告度睇到既熊仔?


   


    喂!望嗰邊鏡頭至啱呀!


   


    啱喇!而家我哋既眼神幾一致!


俾埋朝頭早未出門影既相你哋睇啦..


       

   


        啱啱瞓醒,唔好影啦媽咪!


       


        係都要影,都冇解既!


       


今日我又係去咗婆婆公公度食飯,同埋攞番我架私家車番屋企....


   


    積木,唔係愛黎砌....係愛黎拋!


   


收咗太陽之後落公園玩,順便睇吓新車落地,坐得舒唔舒服先?


    


    呢個公園啲波波咁大個既?


   


    點解係咁影右邊面?你哋睇吓我塊左邊面....


    冇陰公呀!尋晚又俾隻衰蚊咬咗成10粒呀,嗚..嗚..


   


    玩完番婆婆屋企....


    阿b,點解你等 lift 既神態....同隔離隻Ro Ro咁似既?


     祝所有媽咪母親節快樂!


2 則留言:

  1. 皓皓, 你架新車, 哈哈哥哥都有呀...幾時一齊出車去遊下呀 ?
    [版主回覆05/14/2009 22:50:00]
    yeah!搵到哈哈哥哥張渣車相喇!果然係一模一樣,搵日真係要一齊鍊番轉......

    回覆刪除
  2. 佢真系好令仔^^ 希望我BB都好似你BB啦~令仔XD 吾知到時都系9,2分界,咁多頭髮尼,HAHA
    [版主回覆05/18/2009 16:25:00]哈哈,小b啲頭髮好似仲多過皓皓喎.........

    回覆刪除