2009年5月17日 星期日

Moody....

星期五,爸爸媽咪諗住放工之後同我出街食晚飯,點知最後告吹;尋晚星期六,原本要同bear bear 熊契爺慶祝生日,點知最後要甩底;今晚係要同嫲嫲&太婆食飯補番慶祝母親節既,最後都係去唔成....點解?咪因為我皓皓bb病咗囉!


     


      咪睇我好似冇嘜嘢,其實我呢幾日不知幾扭計....


      註:你哋估吓我學緊邊個廣告?


   


又有少少燒,又流鼻水,又冇胃口,今日仲唔肯飲奶奶添!平時飲8安奶架嘛!攪到爸爸媽咪不知幾肉赤....


     


      食藥再加退熱貼,隻管齊下....


     


      雖然病,不過都無損睇廣告既興致....


     


      呢!又有我呢期最'飛佛'既廣告睇喇,你哋究竟估到未呀?


     


      之唔係....Dai-kin-kin....大金冷氣,hahaha!  


     


      跳完舞,仲要開心到拍手掌....


         


          睇完廣告,見到爸爸個魚缸底缸打開咗....


          


           又即刻走過去攪攪震....


         


          首先詐詐第第同爸爸媽咪揮吓手....


         


          蹺起個pat pat望上面個魚缸....


          


          趷起對腳仔,想點?


         

 


          咪就係想伸隻手仔入個缸度玩水囉!


         


          點知伸到盡都唔夠手長,掂唔到啲水....


         


          於是乎好氣憤咁拍打個底缸....


         


          終於俾爸爸喝停....


         


          扮晒冇嘢咁响度奸笑....


         


          阿b既強項----手指指,發出'唔....唔....'既聲音。


          作用?企圖轉移你視線囉!


阿b,你要乖呀!快啲好番!你病,攪到爸爸媽咪心都實晒!


5 則留言:

  1. 皓皓bb,你要怏d好返呀 好返就出黎 表姐同你跳舞 但表姐星期5就要飛台灣 要下星期6先見到你了 嗚嗚嗚........
    [版主回覆05/18/2009 16:22:00]嗚嗚嗚........我都好唔拾得表姐你..........同我吹風車呀!嗚嗚嗚........

    回覆刪除
  2. 皓皓b快d好返啊, 食多d奶奶… 唔好令爸、媽擔心啊! 而家d細菌好勁呀, 大人細路都要小心呀! 我同老公都病咗成個星期, 食極藥都唔清呀
    [版主回覆05/19/2009 11:12:00]皓皓好番啲喇,多謝關心!你哋都要休息多啲 ,快啲好番,傳染埋俾Bosco就弊喇..........

    回覆刪除
  3. 你個皓皓開始曳啦。。。周圍搞野。。。,點呀。。好返味呀。。哈哈哥哥想約去你屋企玩呀!!!! 
    [版主回覆05/19/2009 11:07:00]好番啲喇,不過今朝仲有啲鼻水.......去我屋企隨時都得架喎,最好叫埋其他契爺啦,多啲人,開心啲..........

    回覆刪除
  4. 謝謝留言
    很少人留那么多真心説話的
    謝謝
     
    p.s.
    我不是日本人 :p
     
     

    回覆刪除
  5. 皓皓,你要快D好返呀。。。
    好返又可以週圍去玩架啦。。。
    [版主回覆05/20/2009 16:23:00]尋朝早以為好番啲,點知臨夜又要再睇醫生,嗚.....嗚........

    回覆刪除