2009年4月30日 星期四

大眾踩單車郊野上.....

今日係5月1日,對爸爸黎講,今日係真真正正既勞動節,因為我哋約咗心心表姐、詩詩表姐、芬姨、姨媽姨丈佢哋去踩單車....咁佢當然要負責踩埋我皓皓bb同埋媽咪啦!


   


    我哋一家三口又係租番上次坐嗰隻車....


   


    點解爸爸仲唔上車?佢唔上車,邊個踩?


   


    咦?7豬丈,不如你踩呃?


   


    吓?你自己踩一架?咁冇義氣架你....


 


 


    唔少得既節目,就緊係打吓韆鞦....


                              


 

 


          

   


          玩吓搖搖木馬....


         

 


        

    


        


         同心心、詩詩表姐响公園玩吓.... 


 


 臨尾爸爸挑戰自己呀!佢話踩埋心心表姐同詩詩表姐....


 結果過程緊張刺激,搞到心心表姐同詩詩表姐全程尖叫!


                   


                  影張海景留念吓先.... 


 


 呢度仲有好大片、好大片既草地....


踩完單車,心心表姐去我屋企陪我玩帳幕波波池,yeah!


     

                             ~~ Bye Bye~~


3 則留言:

  1. 皓皓又踩單車,又無我分 嗚嗚嗚
    [版主回覆05/02/2009 22:36:00]佢哋响油麻地出發,點解你會唔知架?咁下次媽咪自己打電話俾你啦

    回覆刪除
  2. 踩單車嗰度好舒服喎, 請問係邊度嚟?
    [版主回覆05/04/2009 00:56:00]係西九龍海濱長廊,環境唔錯,不過唔係好大地方,好快踩完一個圈

    回覆刪除
  3. 阿 B (音 : 低音 Be),
    踩單車好玩嗎 ?
    我諗 ........ , 最開心都係你 兩個 表姐, 心心 和 詩詩。
    西九龍海濱長廊地方 OK, 都算大 (因唔會有太多人)。
    最過癮係 180度無敵環回 ...... 大海境,
    加埋涼風吹送 ......... 爽 !
     
    俾老婆 或 女朋友 鬧完可以來行吓, 心情暢快好多 !
     
    [版主回覆05/05/2009 12:06:00]如果心心表姐同詩詩表姐比較,我諗心心表姐開心啲,因為心心表姐絕對係超級鍾意一啲完全性消耗體力既玩意
    英姨媽成日鬧人架喎!咁你咪好唔得閒.........成日要去西九龍海濱長廊行吓

    回覆刪除