2009年4月5日 星期日

清明節 vs 兒童節

上星期六(4月4日),既係清明節,又係兒童節。嗰一日,我哋去咗屯門拜山,不過因為青松觀人多煙多,我咁細個唔係咁適宜去,結果係,爸爸代表我同媽咪去做清明節應該做既野;而我就留响舅公屋企,做兒童節應該既野....即係嘜野?咪就係玩囉!


  


  嗰日我哋租咗架旅遊巴--出發lu!


 


 但係點解爸爸、嫲嫲、大伯仲唔上車,係咁响下面同我揮手既?


 


 去到舅公屋企--細表叔都冇得去拜山,所以有人陪我玩!


 


聽講細表叔孔武有力、脾氣臭臭架喎!其實都唔係啫!我哋相處得幾愉快呃,佢仲好溫柔咁摸我個頭添!


阿b你咁快下定論似乎太武斷喇!


 


 咦?呢個咪我送俾細表叔既玩具....


 


 哎呀!原來咁好玩架?有啲後悔送咗俾佢添....


 


 呢個時候,細表叔失驚無神--搶呀!


阿b拼命護住件玩具,但邊豎敵得過力大無窮既細表叔呃!4、5秒後,終於失守....跟住狂喊!


雖然睇住阿b喊有啲唔忍心,但係都好既!俾佢知道好多野唔係話自己想要就一定有,亦測試到阿b其實都幾大力架!因為面對咁強勢既敵人,佢都可以堅守到4、5秒....


 


爸爸拜完山番黎,心情異常亢奮--因為佢個魚友住响舅公樓上,佢終於可以去人哋屋企睇吓人哋個靚靚魚缸喇!


註:爸爸愛魚既程度可以話係瘋狂,上到人哋屋企,佢淨係痴痴咁望住個魚缸,完全唔理佢個仔我呀!好彩我都有好多野玩....


 


 咦?發現新大陸....


 


 快啲爬、快啲爬....就快到喇....


 


 終於到啦....貓貓,你好嗎?


 阿b既熱情,嚇到貓貓左竄右竄....


  


嗰晚我哋食埋飯先至走,成日冇嘜瞓過既阿b,開始勁扭計....嫲嫲唯有餵佢食橙先可以止到喊!


  


  啜啜吓橙汁,阿b以為自己啜緊奶奶,差啲瞓著!


 


見咁高興,俾大家睇吓阿b第三種交叉腳既睡姿啦!


註:第一種--隻腳撐起,好似打緊功夫咁!


  第二種--攬住攬枕側睡



Bye~~下次見!


沒有留言:

張貼留言