2009年4月8日 星期三

禮物大檢閱

最近呢個禮拜,媽咪陸陸續續將各位親朋戚友送俾我既禮物拆開,睇吓啱唔啱我心水先....


   


 好野,開生日會嗰日收到咁多禮物,好開心呀!


 除咗文契爺送既tee同埋靄婷表姐送既poohpooh衫,其他全部都係玩得既!


 


 呢份包得咁靚既我記得係烏蠅契爺送架喎!咩黎架呢?


 


 拆開睇睇先....


 


 哦~~原來呢份都係唔玩得既,係我用開既沖涼用品。


 


 烏蠅契爺,你好細心喎!你又知我用開呢個牌子既?


 


 呢份沖涼玩具應該係BoBo表姑姐送既,好好玩架....


 


 拉長條繩,放出去....


 


 跟住佢就識游水架喇!


 


 Ceci EE都幾知我心意....


 


 呢個好似蛋既物體識轉架!我最鍾意識轉既野....


 

 


媽咪之前應承買隻小蜜蜂俾我,結果冇買....好彩bear bear契爺你買俾我咋!


 


 首歌好好聽,你哋睇我幾enjoy?


 


    隻蜜蜂仔識得自己縮番入個蜂巢度,好得意呀!


   


   Fion EE,你另外嗰份砌波波玩具已經俾我玩到解體,殘肢四散。


   至於呢份....


   


   識得攞啲積木出黎....


   


   不過唔係攞黎入窿窿,係攞黎擘落地!


 


 哈哈哥哥,我可以同你一齊做紳士喇!


 其實媽咪都想買呢條口水肩好耐架喇,多謝你,Fion EE!


 


 神童輝契爺,點解將你送既Thomas車車掉轉?


 


 因為我淨係鍾意玩個轆轆,哈哈!


 


到呢刻為止唯一未拆既禮物--麵包超人,因為媽咪話好靚,唔係好捨得拆。


蕎爸爸,多謝你啦,嗰晚出錢又出力,不枉我平時咁跟你....


最後,我仲要多謝芬姨送既1字蛋糕;公公婆婆、嫲嫲、舅父舅母、姨媽姨丈、蕎爸爸蕎媽媽既利是,我响呢度一次過「呵」晒你哋!


 


 


1 則留言:

  1. 皓皓估唔到你咁勁。。。。拆散左個波波。。。
    睇黎你著左仲似紳士多過哈哈哥哥!可能因為你D頭髮比較貼服關係 :)
    [版主回覆04/13/2009 02:37:00]唔係你估....我既破壞力指數係....幾驚人架!

    回覆刪除