2009年4月13日 星期一

開心體驗~~part2

4月10日(星期五)


呢日行程相當緊密,我哋先去尖沙咀爸爸媽咪最鍾意嗰間日本料理度食lunch,跟住去九龍灣行街街,夜晚就去咗鯉魚門食dinner....咁我呢日有啲嘜野開心體驗?就係....


          


          第一次體驗騎旋轉木馬既滋味....


         


          雖然個旋轉木馬係超級迷你嗰隻,但係我都玩得好開心....


   


    因為有心心表姐陪我一齊玩!睇佢唔到?呢!咪坐我後面嗰個囉!


         


          話晒係復活節,同隻復活蛋影張相先!


   


    隻復活蛋會郁架!心心表姐俾佢隻V字手扑咗一野,好攪笑!


         


          呢度仲有好多隻復活兔....


         


          但係周圍都好多人....


         


          唯有揀隻冇嘜人吼既兔仔黎影!


         


          好多魚魚呀!爸爸,你既飛佛!           


         

 


          為咗等條魚魚轉到正面先影相,等到我就快發忟憎!


          


           爸爸氹唔到我笑,媽咪唯有出茅招 ~ ~响後面'吱'我!


           心心表姐,救我呀!你响後面望嘜呀?


   


    咦?有個電子琴喎!


   


    等我表演隻歌你哋聽吓!


   


    彈邊首好呢....


   

 


    你哋睇我個樣幾陶醉!


         


          喂!媽咪,我唔識佢架喎!佢做嘜坐上黎我架車車度?


   


    行完街街都6點幾,爸爸提議入鯉魚門食seafood!


   


聽到入鯉魚門食海鮮邊個最開心?唔係鍾意食seafood既媽咪或者芬姨喎!而係....


   


    冇錯,就係心心表姐喇!


黎緊我仲有嘜野開心體驗?大家記得密切留意喇喎!


           


1 則留言:

  1. 你個仔好可愛呀,,佢同我個仔髮型一樣XD
    [版主回覆04/15/2009 14:58:00]係喎,都係九一分界髮型喎!

    回覆刪除