2009年4月18日 星期六

復活假最後衝刺

4月12日同13日,爸爸冇假放,不過媽咪都有帶我出街街....12號,媽咪同我去公公婆婆度。13號,我哋陪心心表姐去冒險樂園玩,心心表姐超開心,因為有得玩佢至愛既波波池,而我就....


     


      冇得玩波波池,唯有坐車車。


     


      不過架車車都幾好玩,除咗扭軚,仲可以拉棍波!


     


      麵包超人?


     


      媽咪,架車車同我哋屋企附近商場入面嗰架一樣架喎!


     


      咦!又有軚盤?


     


      又渣番一轉車先!


玩完冒險樂園,我哋就番咗屋企喇!由媽咪9號放假開始,我哋日日都去街街,所以媽咪話呢日要早啲番歸攤呌吓....


     


      話就話早啲,但係番到屋企都已經係黃昏喇!


     


近呢幾個月,我愛上咗企响窗口旁邊睇景,睇車車啦、船船啦、海海啦、樹樹啦,仲耐唔耐睇到雀雀添!


     


      呢排仲愛上咗玩脷....


     


      伸少少....


     


      再伸長少少....


     


      連笑緊都要伸脷,真係醜醜!


4月14日係媽咪last一日復活節假,呢日爸爸都攞咗假,佢哋撇甩咗我,兩個人自己出咗去玩!不過算啦,媽咪放6日假,都陪我玩咗5日喇....


4月15日,媽咪要番工 lu!媽咪好似好唔捨得我咁,朝頭早陪我玩完一輪至番工....


     


 之前我淨係識得成隻手仔拍落啲掣度,而家識得用一隻手指逐粒逐粒掣咁彈喇!


     


      係爸爸教識我既!你哋睇吓我個樣幾得戚!


     


      彈彈吓又會將隻龜仔翻轉,玩嗰4個車轆!


     


      我又鍾意將媽咪已經執好晒既袋亂摷一通,實摷到野玩架! 


     


      嗱!呢日我就摷到潤唇膏喇!唔...好香既士多啤梨味!


     


      吓!媽咪,你夠鍾番工嗱?我都好唔捨得你喎!


唉!阿b,媽咪每次番工一拴門就聽到你啲喊聲,搞到我成日都有衝動'曠工'番轉頭陪你呀!


 


         


下面兩幅相係尋日同前日影既,大家有冇留意到有啲嘜野異樣?


     

 


     


唉,真係冇陰公呀!15號朝早阿b塊面仲係青靚白淨,點知夜晚就俾隻衰鬼蚊响隻手度咬咗3粒,塊面度又咬咗3粒!响張相度你哋見到2粒,其實有粒响塊面既側邊,所以正面睇唔到!


查實嗰晚媽咪已經幫阿b頂咗十幾粒架喇(絕對冇誇大,但係好奇怪地爸爸一粒都冇!),點知阿b都係逃唔離隻衰蚊既'魔口',點解你隻衰蚊唔咬晒媽咪我就算呢?


      


沒有留言:

張貼留言