2009年4月14日 星期二

開心體驗~~part 3(完結篇)

又話爸爸放4日假,點解會係完結篇?因為爸爸第4日假賣甩我,淨係同媽咪出去玩....不過唔緊要啦!佢哋好快又會有假放,到時又會陪我周圍去體驗好多、好多新鮮既野;陪我一齊嘗試好多、好多既第一次....


4月11日(星期六)


呢日就犀利囉!我經歷咗人生中兩個既第一次--就係第一次體驗踩(其實係坐)單車既滋味,同第一次體驗打韆鞦既滋味....而地點就係....西九龍海濱長廊....


     


      等陣間要用好多體力,等我食定多啲野儲定啲能量先....


     


      呢架就係我部烈火戰車!


     


      但係坐前面呢個位好似唔多穩鎮喎....


     


      爸爸你抱住我渣車?掂唔掂架你?


     


      嘩!唔得呀!我好驚呀!


     


      心心表姐坐埋落黎咪仲牙煙?有冇人黎救我呀?


     


      好彩救星及時出現....


     


      我始終對爸爸既能力同渣車技術有啲懷疑....


     


      係囉!心心表姐你自己踩一架仲好啦!坐爸爸嗰架你唔係好著數架咋!


     

 


睇啲頭髮就知,詩詩表姐係斯文淡定型;心心表姐就係衝鋒陷陣型。結果係,心心表姐拼得滯,拼到連人帶車衝咗落草叢堆....


踩單車踩到中途,竟然有個公園仔,於是停落黎玩一陣....   


         


         第一次玩,好緊張!


         


          等...等...唔好fing住,我未準備好...


     


      嘩!心心表姐fing到好高呀!


     


      黎啦!爸爸媽咪,可以開始喇!  


     


      驚驚...驚驚...但係又好刺激...


     


      媽咪,help!爸爸越fing越high呀....


     


      對住公園係一個超級無敵大海景....   


     


      後面唔單止多船船,仲有好多我鍾意睇既雀雀飛過....


呢日真係開心喇,有爸爸媽咪、芬姨、英姨媽、心心表姐同埋詩詩表姐陪我一齊踩單車、打韆鞦,爸爸媽咪,你哋下次放假記得同我再黎過喇喎!爸爸,我都知架車超級重,你仲要踩得咁快添,辛苦你啦 !


1 則留言:

  1. so cute i want to ride also, call me next time ho ho bb~~
    [版主回覆04/17/2009 15:21:00]next time 唔知要等到幾時喇!

    回覆刪除