2009年4月11日 星期六

開心體驗~~part 1

呢個復活節,媽咪有6日假,所以爸爸都攞咗4日大假,諗住帶我皓皓bb四圍去玩吓。玩完三日,我哋都攰到飛起,爸爸仲呻話放假辛苦過番工添!不過我深信佢呻還呻,其實呢幾日佢都好開心。


4月9日(星期四)


爸爸媽咪帶我去咗一達佢哋好耐冇去過既地方--就係沙田喇!佢哋以前成日去呢達地方行街街架!咁耐冇去,發覺好多野都唔同晒....而我响呢度,第一次體驗坐船仔既滋味!


   


    我係穩鎮派,搭巴士既時候兩隻手仔都要扶到實,唔駛慌我會跌。


   


    去到第一件事就係....醫肚!不過啲野食就認真油麻地!


         


          未行街街買野之前,入史諾比世界影吓相先!


         


          不過其實我唔係咁鍾意影相....


         


我仲差啲俾啲亂跑亂跳既哥哥撞到跌親添!好彩我係穩鎮派,扶得穩咋!


         


          唉!得啲公仔,有嘜好玩?


阿b開始唔係幾耐煩....你哋睇吓佢個樣....


   


         


         


    卒之爸爸媽咪買我怕,即刻同我去坐船仔,坐完就即刻走人。


           


          呢隻就係我坐嗰架船船喇....


         


          點解爸爸唔一齊坐?因為佢超重囉!


   


    講笑咋!其實係架船只可以坐兩個人....手抱都計架!


   


咪睇我木無表情,其實我不知玩得幾開心!中途見到後面背景啲識郁既公仔,仲想上岸玩添!


         


          呢張我真係嬲緊架!點解?


          因為媽咪唔俾我上岸囉!


      坐完船仔,我哋去行街街買野!


         


          呢度有我鍾意玩既搖搖木馬....


    


    雖然隻木馬係粉紅色,好女孩子....不過唔理,照玩!   


    


     媽咪,你笑嘜啫?又冇寫明男孩子唔俾玩!


    


     嘩!仲有我鍾意玩既轉轉轉....


    


     咦?咦?咦?


    


     數目字呀,媽咪!


     阿b又發揮佢既小股神本色啦!


今日都幾開心,有得食,有得玩,爸爸仲買咗件玩具俾我添!係嘜野?第日至話你哋聽....如果記得既話....


沒有留言:

張貼留言