2009年4月26日 星期日

開心星期六

我宜家每朝早起身既指定動作就係企响窗邊睇風景,上星期六朝早起身,我揭開窗簾一睇....嘩!落好大雨,個天仲黑晒添!吓!點去街街呀???


  


不過媽咪都係無懼,趁個天冇咁黑,就揹起我,秤住個大袋,擔把遮,就出發去九龍....


  


  我哋去咗尖沙咀行街街....


  


  嘩!呢架疑似學行車既物體好多野玩喎!


  


  當然有我至鍾意既「轉轉」啦!


  


  上次話要歌頌爸爸,我唔係得個講字架!


  你哋睇吓我衫上面啲字--


  'MY DAD IS MY HERO' ,hahahaha! 


    


    呢部琴琴好多掣喎!


  


  呢度實在太多玩具喇,睇到我眼都花晒!


阿b真係大個仔咯,以前黎呢度,佢都唔會'lur'落地玩,宜家玩到唔肯走....


   


  俾埋响屋企玩啲相大家睇呃!


  


  啱岩瞓醒,等沖涼!


  


  呢張搖搖椅唔夠我瞓啦!宜家變咗我張食飯椅。


  


  笑到個口咁大,俾人哋睇到我一隻牙仔都未有添!


  


  洗完白白,舒服晒!  


  


  呢對就係爸爸媽咪買俾我既涼鞋仔。


  


  不過我一著咗就搣個魔術貼,攞黎玩多過似攞黎著囉!


  


  呢條魚既尾巴發吓發吓,幾恐怖!媽咪仲話攞佢同我一齊沖涼添...


  


  我件紅色包包超人衫同個包包超人帳幕係咪好襯呢?


  


  我朝朝早都要攞野食,媽咪通常搵個吉既益力多樽黎打發我....


  


  不過吉既樽都仲可以'lam'到少少味....


  


  一路'lam'一路睇電視,都係人生一大樂事!


  


  吓!益力多廣告?


  


  佢就好啦!佢嗰支滿架!


  你哋睇吓阿b條口水絲....


  以上情節純屬虛構,阿b只係睇電視廣告睇到入晒神啫!


 


 


2 則留言:

  1. 好鬼令仔-V-.... 佢髮型好似小B一樣.. 哈~可能我小B大個都好似佢咁XD
    [版主回覆04/27/2009 16:36:00]小b咪仲令仔!仲好多笑容,笑得好迷人添!

    回覆刪除
  2. 終於出牙啦。。。。你仲遲過哈哈哥喎。。。不過哈哈哥而家都只係得8隻。你仲有望追過佢。。。
    [版主回覆05/08/2009 00:02:00]你睇錯咗喇!係仲未有牙呀!睇怕都冇望追到哈哈.........八比零喎,點追呀!

    回覆刪除