2009年4月2日 星期四

珍貴片段

09年4月3日


阿b,今朝返工之前諗起好似幾日冇同你影相,於是攞起相機幫你影咗幾張....


 


媽咪認為,每個人細個嗰陣唔多唔少總會有啲值得緬懷、珍惜既片段同回憶,但係隨住年齡既增長,呢啲回憶同片段會逐漸俾人遺忘。就好似媽咪咁,自問由細到大既記性都唔差,但係對於小三之前既生活片段,印象模糊不堪;除咗記得幼稚園嗰條又長又黑既樓梯、幼稚園間黑房、幼時屋企狹窄既居住環境,同埋成日俾你公公打之外,其餘幾乎係零記憶。


有時見到人哋攞番細個bb時候既相出黎俾人睇,媽咪都幾羡慕,因為媽咪細個屋企好窮,你公公婆婆要為生活奔波,又邊有閒情逸致幫仔女影生活照呃!所以媽咪連1張bb相都冇!媽咪唔會埋怨--環境迫人嘛!邊個父母唔想自己仔女豐衣足食呃?但係唔能夠否認呢樣真係一個遺憾黎--媽咪真係好想知道自己bb時候個樣呀!


對於一啲兒時既片段或者趣事,媽咪只能靠你婆婆口述而得知,但係你媽咪我有七個兄弟姐妹,婆婆又邊記得咁多呃!所以媽咪真係好想,將你由出世以後既生活片段透過相片同文字記錄落黎,等你大個仔之後,成日可以攞番出黎回味吓;亦都等媽咪記憶逐漸衰弱既時候,可以重溫一吓我哋既快樂片段。


 


1歲既阿b,你最近做咗幾件令媽咪好開心既事,媽咪真係怕自己有一日會唔記得,真係好想將佢記錄低....


3月28日,媽咪幫你搞咗個生日party,搞之前係預咗麻煩架喇,不過冇諗過咁辛苦,因為你差唔多全程要媽咪抱,唔肯跟人、唔肯玩、唔肯影相、連你最鍾意既食野都唔肯,爸爸咁啱公司又有野做,來去匆匆,連一張全家福都冇影過...番到屋企,爸爸都係未做完野,媽咪同你換衫、抹面抹手、餵奶,然後氹你瞓,你好似知道媽咪唔開心咁,差唔多瞓著既時候,你突然將額頭貼住媽咪額頭,兩隻手仔捧住媽咪既面,然後嗌:媽媽媽媽媽媽,跟住就甜甜咁瞓著咗....阿b雖然你未夠九個月就識叫媽媽,但係就從來未試過响臨瞓前咁溫柔咁嗌媽媽,真係好sweet sweet 呀!


第二日,又發生咗另外一件事....話說曳曳既你專登將媽咪部手提dup咗落床既罅隙度,激到我紥紥跳,因為真係好難攞番出黎,正當媽咪一面好努力咁嘗試執番部電話,一面好勞氣咁唸唸有詞既時候,阿b你突然好浮誇咁乾笑--嘿嘿嘿嘿嘿嘿....總共有五、六次之多,好明顯係阿b你知道激親媽咪,特登咁樣笑諗住氹番我,咁你當然成功咗啦!跟住媽咪連電話都唔執住,攬住阿b你係咁笑....


上星期,媽咪放假,我哋兩母子又例牌一齊响張床度玩吓玩具,睇吓街上面啲車車,攤响張床度傾吓計(當然係媽咪講大人話,你就講bb話--咿咿哦哦,不過真係你一句我一句,好似傾緊計咁),媽咪無聊之際,就攞起爸爸條攬枕,對住攬枕上面既米奇講:「米奇老鼠乖乖,媽咪錫晒,呵--」响呢個時候,我意想不到既野發生喇--阿b你乍乍林趷起身,爬過黎媽咪度,一手推開隻米奇老鼠攬枕,跟住個嘴仔就錫落媽咪度,足足成七、八秒....攪到媽咪開心咗成日!可惜,自從我响你面前同爸爸講完呢件事之後,你好似知道我哋笑你咁,就冇再做呢樣野喇!


 


阿b,呢個月媽咪真係覺得你大個咗好多,識多咗好多野,唔知你幾時又會俾到啲驚喜媽咪呢?


 


沒有留言:

張貼留言