2009年4月20日 星期一

阿b既模仿能力....

近排,媽咪成日話我皓皓bb越黎越古惑,又越黎越鍾意模仿人哋既動作。呢一日,得我同媽咪响屋企..


  


  個款好似好無聊咁....


  


  其實打側個頭睇緊電視。


  


  睇睇吓電視响度玩口水....


  


  坐學行車坐唔夠一陣又開始'lur'媽咪抱....


  


  媽咪唯有抱我入房玩....


  


  入到房繼續玩口水....


  


  嘩!玩到幾大滴口水流出黎!


  


  打晒喊路,但係我始終都係唔肯瞓,媽咪都冇我符!


  


  詐詐第第玩吓隻小蜜蜂,其實我已經另有目標...


  


左手交右手,跟住擘咗隻小蜜蜂,然後撲過媽咪度搶野...


媽咪俾我殺個措手不及,連相都影唔到....


唔駛一陣間,我已經將我想要既野搶到手....


  


  就係媽咪副眼鏡喇!


  


  呢副野點玩架呢?


  


你哋睇吓!副眼鏡既縲絲位已經唔係90度角,因為阿b強力咁將副睇鏡 'mak'大、'mak'大、再'mak'大....


  


  粗暴對待完副眼鏡之後,想學媽咪戴眼鏡....


  


  係咪咁樣戴,媽咪?


  


  好似高得滯,個位唔啱喎!


  


  擺番低啲先!但係又好似低得滯....


  


  卒之都係戴唔到,副眼鏡仲'扇'咗落黎....


  


  結果阿b發忟憎--怒擲眼鏡....


唔怪之得人哋話3歲之前係細路仔學野既黃金時間啦!睇黎媽咪都要開始諗吓係咪要俾你上吓playgroup喇!


1 則留言:

  1. 睇黎皓皓真係好like蜜蜂啊~~~
    [F回覆01/01/1970 08:00:00]F

    回覆刪除