2010年6月1日 星期二

願你生活愉快~~SA SA

上篇BLOG提到上個禮拜有兩件事唔開心,其一係皓皓嬲咗媽咪,其二就係SA SA要離開我哋屋企。。。。


SA SA 係我哋養既貓貓,最近因為某啲原因,要將佢送到媽咪朋友既屋企住。朋友屋企有三隻貓,佢覺得SA SA去到佢屋企會有伴,會開心啲。。。。上星期五,爸爸同媽咪去探過SA SA,其實真係好唔捨得,响SA SA走前同走後,媽咪都喊過好多次。


據朋友講,SA SA去到佢屋企無唔習慣,其他貓貓無排斥佢,相信SA SA同佢哋相處耐啲,都會好開心既。。。。講真,知道咁樣,個心先至好過啲,如果唔係,我真係無勇氣去打呢篇BLOG。。。。因為,無論係嘜嘢原因,都係我哋錯,我哋無遵守到對SA SA既承諾:照顧佢一生一世。


我真係好多謝我既朋友,佢令我既心無咁難受,亦正如佢所講,咁樣相信對SA SA係好既。所以我叫自己,應該用歡欣既心情去寫呢篇BLOG,用充滿盼望既心情去祝福SA SA以後既生活愉快美好~~



前一排媽咪成日同SA SA講佢將會去第二度住。。。



總覺得佢係明白媽咪既心意~~



SA SA一直都响一間房裏面生活,皓皓只係間中入房睇吓佢,


呢日係第一次放佢出黎,任由佢兩個接觸。。


皓皓有啲驚驚~~



不過始終有見開,所以好快就放膽摸摸SA SA~~



反而係SA SA驚咗佢,捐入梳化底。。。



皓皓肉緊到'扒'低裝SA SA。。。



呢張相好得意,兩個都好得意~~


諗到佢哋係第一次親密接觸,但好可能又係最後一次,


不禁唏噓



心心表姐都為SA SA離開呢件事喊過。。



呢日佢專登黎同SA SA say goodbye~~


 


SA SA,希望你快啲適應新環境,


食番多啲嘢,養番肥個身,


唔好再掛住Q Q喇。。


 


1 則留言:

  1. little Aerin and Eunice2010年6月3日 清晨7:45

    我屋企都有兩隻貓架,都係困喺一間房,間中比妹妮同佢地玩下。因為佢地自從我地搬黎而家間屋(都7年了)為免佢地週圍打噴嗤我地就比左間工人房佢地住。我好明白你心情呀,養左咁耐點會捨得??不過如果去到你朋友度又住得開心,無其他貓蝦佢,都好既,你都可以去探下佢嘛!
    [版主回覆06/11/2010 00:08:00]唉,未有皓皓前可以俾佢通屋跑,又可以上床瞓,皓皓出世後就困响間房入面,我諗佢都好唔開心囉.........希望佢過新既生活可以開心啲啦........

    回覆刪除