2011年7月5日 星期二

Ho Ho in Osaka 2011~~ Day 2(part 1)^^黑門市場+天王寺動物園

6月30日(星期四)


Day 2(part 1)


Hotel→黑門市場→天王寺動物園 →難波/心齋橋→Hotel 


今次係爸爸媽咪第二次黎黑門市場,諗番上次黎已經好多年前,嚴格黎講嗰次根本唔算係黎過。事關嗰次我哋同朋友兩pair人黎玩,居然夠膽死個個都唔search資料,以為黑門市場同東京築地差唔多,都係晨咁早開檔,誰不知....咁就癩嘢喇~~原來黑門市場9點幾啲鋪先開齊,我哋嗰次7點幾就'盅'咗去....結果嘜嘢都冇得食。今次....當然要食番夠本啦!


至於動物園,就純粹係為咗皓皓而黎,諗住順便可以教皓皓唔同既動物名。不過呢日烈日當空,真係幾辛苦吓!



今日可以瞓晏啲,差唔多9點先响酒店出發,


黎到啱啱好,啲鋪頭開齊晒!覓食前緊係要影番張相留念啦!



一睇呢間鋪既外面已經極為吸引,啲sushi勁新鮮,


再聽店員講裏面有位坐,唔駛諗,即入....



坐低之後爸爸就去揀嘢食....



冇嘜耐性既皓皓都要走出黎兜個圈,話睇蝦蝦魚魚喎。。。。



爸爸揀咗盒tuna set~~



媽咪就要魚生飯。。。


啲料真係好新鮮,嗰兩隻蝦係即撈上黎剝殼,仲郁架!



呢餐早餐實在太好味,我哋食得好飽!


皓皓都食咗四五件壽司飯,勁!



跟住買水果食~~


而家叫皓皓影相,佢成日專登唔望鏡頭,


媽咪要故意話:我同啲蘋果影相,皓皓你唔好望,唔好阻住。。


咁樣。。。。佢反而會望住鏡頭笑,係咪好反叛呢?



一間外形幾特別既眼鏡鋪~~



跟住出發去天王寺動物園。。。


黎到動物園前駅,為免行寃枉路,就搵咗位大叔問路;


大叔好好人,二話不說,就叫我哋跟住佢行,左穿右插,


行咗幾條街,差唔多到目的地,大叔先至自己折返。。。


其實我哋响日本遇過好幾次類似事件,


有次嗰位阿哥唔識路,更認真地攞本地圖出黎幫我哋搵路,


呢一點,真係不得不讚日本人,佢哋普遍都係好熱心~~



呢度就係充滿懷舊色彩既Jan Jan橫丁~~



天氣實在太熱,成個行程皓皓唔知飲咗幾多枝凍飲。。。。


不過去旅行,比佢放縱吓啦!好彩冇飲到咳咋!



黎到動物園,咁啱有班幼稚園學生(小學生?)响度野餐。。。



嘩!佢哋啲便當好精緻好靚,真係好似卡通片入面見到嗰啲呀!



皓皓既意外收穫~~呢度竟然有個小型遊樂場。。。。



有路軌火車坐~~



仲有各種各類既車~~不過坐1次要200yen,


咁樣好易坐窮人,皓皓玩咗千幾yen,爸爸媽咪又要氹佢走喇!



行入動物園,皓皓猛咁jump,媽咪影咗五六張,


都影唔到佢完全離地既相。。。



天氣太熱,皓皓又開始攰,所以俾佢坐bb車,一路推住佢睇動物,


所以影相都唔多~~~



最開心就係咁啱見到有幾隻雀bb破蛋而出,


雀爸爸&雀媽媽响佢哋身邊照顧保護佢哋。。。



熱到飛起,又要飲凍嘢cool cool先~~


動物園好大,分南北園,但係因為太曬既緣故,皓皓又開始眼瞓,


所以我哋未行晒成個場就決定走喇~~


 


~~Day 2待續~~


4 則留言:

  1. 好可愛呀!
    有空請入來我BLOG看看~
    [版主回覆07/10/2011 22:55:00]thx~~

    回覆刪除
  2. little Aerin and Eunice2011年7月8日 上午8:17

    見到雀仔破蛋而出真係好難得呀,個動物園都有好多動物睇呀!
    [版主回覆07/10/2011 22:52:00]係呀,最開心就係見到呢一幕......

    回覆刪除
  3. 日本人真係好好人好熱心....大熱天時又溝通唔到都肯帶你地行咁大段路....
    黑門市場好正....好多魚生又新鮮!!! 皓皓飲咁多野.....唔駛食野喇!!!
    [版主回覆07/10/2011 22:50:00]唔係呀....皓皓每一餐都食好多嘢,我都估唔到~~~

    回覆刪除
  4. 路過的~上年我都係六月尾響大阪,仲有幫襯呢間魚生店,我地買左隻蟹都係1000YEN咋!,店員仲幫我地拆開可以即刻食添

    回覆刪除