2011年7月10日 星期日

Ho Ho in Osaka 2011~~ Day 2(part 2)^^嘆和牛+暢遊道頓堀川

6月30日(星期四)


Day 2(part 2)


Hotel→黑門市場→天王寺動物園 →難波/心齋橋→Hotel 


上回講到我哋忍受唔到超猛既太陽,加上皓皓眼瞓,結果我哋比預期早咗離開天王寺動物園~~


原本諗住响動物園同埋新世界附近逛到五點左右,跟住番難波行吓&食晚飯,而家早咗幾粒鐘,又唔想曬,點算?唯有~~行有冷氣既商場啦!



@大丸。。。。皓皓話想玩撈公仔,210yen撈1次,是旦拉!


不過個網一撈就穿,我哋只係撈到3隻。。。。



撈到5隻以下,就送3隻公仔,皓皓自己揀咗呢3隻~~



玩砌積木既時候,俾1個小弟弟蝦,皓皓攞嘜玩佢就搶嘜,


一向嗲到暈既皓皓一邊向媽咪投訴一邊喊到劏豬咁。。。



爸爸出馬,扮怪獸陪皓皓用積木玩對打,皓皓先至破涕為笑~~



玩完包包超人積木,即刻話要買一副,爸爸好豪氣咁話:買啦!


皓皓老實不客氣,揀咗全場最貴既一盒。。。


媽咪見係咪都要破財,就乘機同皓皓講吓數,


話買完玩具即刻要坐bb車瞓覺。


(事關佢為咗玩死撐咗好耐,眼瞓都唔肯瞓。。。)


最後皓皓應承媽咪,好!咁就買啦!不過。。。。


後尾响一間玩具店見到,呢盒積木竟然平千幾yen,好唔開心!



皓皓好講口齒,買完副玩具即刻上bb車,唔駛5分鐘就瞓著。。。


爸爸媽咪諗住聽日7.1大減價先至全力出擊shopping買嘢,


所以今日真係hea住咁行(好似未試過去旅行hea得咁交關)~~


我哋買完嘢仲番酒店擺低,咁就唔駛拎,再hea啲。。。


順便又攪枝奶俾皓皓飲。。。。


我哋朝早响黑門市場食到好飽,所以等埋皓皓瞓醒,


先食呢餐遲來的lunch~~勁正既和牛!



侍應問我哋食sukiyaki定係shabushabu,話坐唔同既層數喎。。。。


吓?媽咪兩樣都想食,原本仲諗住每樣1 set添~~



結果我哋嗌兩set sukiyaki。。。。



好香!好正!雖然比唔上上年响淺草食嗰餐,不過我哋已經好滿足!



啱啱瞓醒既皓皓勁扭計,要出動ipad俾佢聽歌打機先平靜落黎!



最後都好乖,食咗成碗飯,叻叻!



坐低食完嘢,攤抖完,加上收咗太陽,


我哋又有energy shopping喇。。。


黎到高島屋門口,見有個男人拖住隻好似葵鼠既寵物出街。。


我見隻鼠好似好想掙脫條繩咁。。。。


咁細隻,條街咁多人,容嘜易俾人踩死架!好噁心呀!



又抽獎喇!黎親日本都一定會駛啲錢玩抽獎至安樂!



行到七點幾,我哋決定趁人少少,


黎咗食好出名既'夫婦善哉'先~~



响鋪頭門口已經話好鍾意個燈籠,所以買咗個迷你既俾佢。。。


睇佢幾開心!



我諗好多人都知,呢度獨沽一味,得紅豆沙食。。。


一份紅豆沙分兩碗上,據說兩公婆黎食,可以令婚姻美滿咁話喎!


當然呢啲只係噱頭,一份既價錢都唔平,


不過都幾得意,試一次無妨!



糖水甜到漏,媽咪爸爸都鍾意食甜,但係都受唔到甜成咁。。。


响媽咪既督促下,爸爸勉強食晒自己嗰份~~


皓皓就好鍾意食嗰兩粒湯圓,食完仲想食。。。



夫婦善哉隔離就係法善寺既不動明王像,


我哋都認為影佛像唔係咁好,


不過都有學人哋咁入錢向佛像澆水祈福。。。



哈哈,爸爸媽咪叫皓皓學固力果嗰標誌咁金雞獨立,


皓皓整極都整唔到,最後索性响度耍功夫。。。



我哋又食嘢喇。。。。



媽咪話早午兩餐食得豪,夜晚要慳儉啲,食金龍拉麵~~


當然慳儉係講笑啫,事實上係我哋一家三口都好鍾意食拉麵。


金龍既拉麵落咗啲胡椒,諗住皓皓唔會食得出,


點知佢都嗌辣!不過佢好攪笑,一面嗌辣一面cher住食~~



呢日最後一個節目,就係坐遊覽船暢遊道頓堀川喇!



一面享受晚風吹送,一面欣賞道頓堀兩旁既夜景。。。。



都係一個幾寫意既節目,點解之前黎過幾次大阪都冇諗過坐既呢?



美中不足係聽唔明導賞者講嘜,介紹緊嘜。。。。


不過好攪笑,沿路既人都同我哋揮手。。



落船一刻。。。。


上船前我哋將架bb車泊咗响岸邊,


皓皓好掛住佢呀,一上岸就話去搵車~~



同隻遊覽船影張相先~~



道頓堀橋上留影~~



今日節目豐富,大家都攰喇,所以早啲番酒店抖抖~~


最重要既,係皓皓好掛住佢副包包超人積木呀,佢話好想番酒店玩喎!


 


~~Day 2完~~


2 則留言:

  1. 開心悠閒的旅程啊, 真羨慕呢﹗  
    [版主回覆07/14/2011 01:14:00]係呀,平時工作咁忙,去旅行真係可以完全relax,好開心呀~~

    回覆刪除
  2. little Aerin and Eunice2011年7月15日 上午8:42

    原來有船坐架?幾好玩噃!
    [版主回覆07/18/2011 00:40:00]我哋都係今次去至知,都幾好玩吖~~

    回覆刪除