2011年7月13日 星期三

Ho Ho in Osaka 2011~~ Day 3^^堀江南船場shopping day

7月1日(星期五)


Day 3


今日係7.1,响爸爸媽咪plan行程既時候,呢日完全唔駛諗,因為呢度啲鋪頭7.1開始大減價,所以今日係我哋既全力shopping日,呢個亦都係爸爸媽咪每年都要七月頭黎日本既原因。。。。


今日,我哋預咗行到腳仔軟架喇~~





啲鋪頭十點開,我哋九點幾先施施然出門。。。。


唉!竟然落雨呀!不期然諗起上年去東京,


响shopping既時候落狗屎既狼狽情況。。。


無計啦!我哋入咗呢間餐廳嘆番個早餐先,


希望食完之後就停雨啦!





食完早餐,行咗一陣果然就停雨,真係好喇!


爸爸媽咪先去堀江掃貨,第一站諗住去undercover,點知執咗。。


咁就去Hysteric Mini先啦!好靚呀啲嘢,不過冇減價喎!


問sale哥哥,佢竟然話8月至可能做減價喎。。。






鋪頭既佈置好靚,仲專登有一達地方俾小朋友坐响度睇卡通~~


haha!播緊包包超人呀!可惜皓皓唔識聽日文。。。





皓皓好想買呢頂單車頭盔,不過當然冇買啦,


一來唔啱戴,二來千幾蚊一頂頭盔實在太貴,


買多件外套好過啦!





買完皓皓既嘢就主力買爸爸媽咪既嘢喇,


掛住買嘢,所以相片欠奉。。。。





應承過皓皓會再帶佢黎堀江公園玩,


皓皓,你年半前都响呢個公園玩過,記唔記得呀?





可惜今日落過雨,滑梯有啲泥濘。。。。





又較平日多蚊,所以玩一陣就走人喇!






搏殺到點幾鐘,已經大出血喇!實在太多嘢要揪,點行落去呀?


唯有番酒店一轉,擺低啲戰利品再出過去。。。


由酒店再出發,首先要醫醫肚先~~





食完壽司皓皓至起身,唯有陪佢再食麥當當。。。





又要禁凍嘢飲。。。。






食完嘢,再行南船場同心齋橋。。。


@Sanrio,响後面部機禁咗包爆谷~~好香,不過唔好食!






雖然我哋酒店响心齊橋附近,不過今日至有時間行Sanrio,


呢度係媽咪每次到大阪都要黎朝聖既地方~~





心齊橋留影~~





呢間Yogurtland係全自助式既乳酪店。。


自己禁唔同味道既乳酪,同埋自己揀配料~~





跟住就去磅重俾錢。我哋揀咗藍莓乳酪,


配料方面,媽咪就揀咗藍莓水果,皓皓就揀咗軟糖。





點解姐姐咁耐都唔找錢既??





唔~~yummy yummy!


    




夜晚,响道頓堀見到無線拍嘢,無幾耐仲撞到洪天明(戴帽者),


同埋苗喬偉一家人,我哋都估:係咪拍旅遊特輯呢?


果然,番香港就睇到廣告預告獎門人曾志偉既旅遊特輯。。


我哋第二朝又响酒店大堂見到苗喬偉佢哋,原來住同一間酒店~~





話說呢晚本來打算食若狹家,不過皓皓好攪笑,


見到拉麵店出面既自助售票機,


就拉爸爸媽咪過去話要入錢。。。





結果當然順皓皓意,我哋食四天王。。。。





睇吓皓皓,對呢度既拉麵讚不絕口~~





狼吞虎嚥,hahaha。。。





呢個旅程last一晚响道頓堀搵食,


我哋買咗一堆手信番酒店。。。





有冇留意皓皓件衫有嘜唔同咗?


就係痴滿晒貼紙!張貼紙媽咪買俾詩詩表姐架嘛,


佢係都要拆開,將全張貼紙痴晒上件衫度,俾佢激死!






番到酒店沖完涼,我哋又開餐喇~~


宵夜:河豚&帶子刺身+sushi+士多啤梨+超甜蜜瓜^_^


旅行真係要咁食法至過癮!






皓皓宵夜都食咗四件壽司飯,勁!


聽日last一日旅程喇,雖然得半日,但係我哋都要作最後衝刺。


去邊?下集話你知!


 


~~Day 3 完~~


2 則留言:

  1. 我想睇你地大出血既戰利品多d....哈哈!!!! 睇到你既相....我就想飛去日本喇.......................
    [版主回覆07/18/2011 00:42:00]你都gogogo啦,佢唔鍾意去歐洲咁鍾唔鍾意去日本呀?

    回覆刪除
  2. little Aerin and Eunice2011年7月15日 上午8:29

    見到日本大減價搞到我心都痕!!好想去血拼呀!!!原來獎門人個特輯咁新鮮?即拍即播咁滯! 皓皓件貼紙T好靚呀,唔講仲以為係碎花pattern潻,好鐘意呀!
    [版主回覆07/18/2011 00:39:00]係喎,估唔到拍完一個禮拜後就播~~
    佢件衫啲貼紙攪到我搣咗幾耐呀,激死~~

    回覆刪除