2012年6月7日 星期四

復活假part3~~大浪西灣宿營記Day2

4月7日(星期六)

繼續我哋既宿營日誌.....第一晚BBQ完咗之後,我哋就番房瞓覺,無錯,係冇沖涼,直接番房瞓覺,因為.....我哋間房係冇熱水架!我哋一家三口連埋芬姨&心心表姐係住細房,其他人住大房,大房係有熱水既,但係要攞咁多嘢過去輪沖涼,個沖涼房又細,唉!都係洗吓面抺吓身算喇!爸爸就有過去沖囉,因為佢落過海,浸過鹹水,唔沖佢話頂唔順~~~

其實黎之前真係完全冇諗過間房係咁惡劣架....個地下係石屎地,好污糟,咁都算,仲要周圍都係小昆蟲小動物,死咗既有,生out out既都有,等媽咪結算吓先:生out out既有一條四腳蛇、一隻金絲貓(外貌似蜘蛛)、一隻啲腳非常長既不知名昆蟲、一隻勁大隻勁高速拍極都拍唔死又好鬼嘈既烏蠅;死咗响地下或者死咗都要痴住响牆度既昆蟲不下五隻.....仲未計睇唔到嗰啲,其實都幾噁心!

大房嗰邊雖然有熱水,但係唔會好過我哋細房,因為佢哋間房係漏水既,地下成個水氹,仲要地方好擠迫.....好彩既係,呢晚爸爸、媽咪同皓皓都瞓得著,只係....心心表姐同芬姨瞓唔著覺啫!





瞓醒出去食早餐....呢間茶座啲位對正個海,响呢度嘆茶其實都幾舒服既~~



發現地下有隻butterfly~~



又去海灘玩吓.....呢日食埋晏晝我哋就要走,所以心心表姐要將尋日捉既蟹仔放生~~



個海都幾大浪....



呢日冇落雨,冇咗咁凍,所以黎呢個湖度捉蟹仔魚毛.....



所謂既湖,據喬契爺講,其實係潮漲時湧入黎既海水形成既~~



對佢哋班男人黎講,成個宿營最精彩既地方就係响呢度喇~~
呢...見唔見輝契爺著晒潛水衣?佢唔係潛水,而係.....



定時定候,佢哋會坐呢隻橡皮艇出去深水既地方放蟹籠.....



又定時定候出去收番啲蟹籠.....
唔知點解,啲蟹會自己走入啲籠度....
呢一轉捉到既蟹,有橋底辣蟹嗰啲咁大隻呀,勁!



Bear Bear 契爺契媽~~



Fion EE &喬契爺&哈哈哥哥~~



玩完水,媽咪叫皓皓bye bye海灘喇!



番房沖腳同埋收拾行裝~~
見仲有少少時間,响間房玩陣啤牌.....皓皓堅持話自己識玩,係要响豎攪攪震~~



有得食喇~~~呢度有成廿隻蟹,全靠佢哋好努力咁朝早又出去放蟹籠、收蟹籠,
夜晚又出去放蟹籠、收蟹籠,可以話隻隻皆辛苦架!



食完晏晝大家就開始回程喇。。。。。
黎既時候落斜多,回程既時候上斜多,所以回程行咗成個鐘~~~

呢個旅程,辛苦晒爸爸.....
其一係來回兩程,皓皓一扭計就係爸爸抱(因為媽咪自己都頂唔順),真係唔簡單架喎;
其二係呢次宿營有太多地方係我哋冇預計過既,例如要行山行咁耐啦、個營地冇嘜嘢啱皓皓玩啦、仲有嗰間親親小昆蟲既房啦.....就係因為咁,媽咪同芬姨都係咁ee哦哦,係咁埋怨爸爸,話佢之前報流料,sorry ar 爸爸.....
其實而家諗番,嗰條山路都唔係咁難行,沿路又有清風吹送,又有美景相伴,一家人行吓山,都幾健康吖!當然房間環境同埋零設施就真係唔太適合帶太細既小朋友一齊去,不過今次都不失為一個好好既體驗。Anyway,點都要講多次sorry,要爸爸你聽咗咁多'梵音'~~


2 則留言:

  1. AIYA....間屋咁恐佈....俾我都睇唔著呀!!! 下次不如去D 渡假營喇...乾淨又齊全好多呢...今次真係辛苦你老公喇....我諗佢都唔知實況係咁嘛...
    [版主回覆06/17/2012 00:53:06]就係成日諗住度假營既環境,度假營既設施,所以當實際與想象咁唔同,咪咁大反應囉,其實....爸爸佢都唔知既.....不過當時忍唔住要呻啫~~

    回覆刪除
  2. little Aerin and Eunice2012年6月9日 凌晨3:48

    嘩,真係N年無去過宿營了,不過地方咁差又真係玩得無咁開心既。D蟹好得咁呀!好似好好味呀
    [版主回覆06/17/2012 00:49:54]係間房恐怖啲囉.........d蟹自己捉自己抄,都幾好食架~~

    回覆刪除