2012年10月24日 星期三

九州樂滿fun之旅2012~~後記

暑假旅行後又開始忙碌既生活,拖到而家。。。終於寫完整個遊記~~

Ho Ho in Kyushu 9/8/2012-14/8/2012



今次係爸爸媽咪同皓皓第五次去旅行,感覺上。。。。呢次係最滿意既一次~~

其一,爸爸媽咪大大話話去過十幾次日本,但今次係第一次踏足九州,淨係講新鮮感,已經令呢次旅行加咗好多分~

其二,媽咪今次真係花咗唔少時間諗行程check資料,最後成個旅程咁順利,冇搭錯車行錯路(雖然都有問過路),嗰份滿足感真係好大~


其三,相信大家都估到,係因為爸爸媽咪見到皓皓玩得好開心好開心。。。。。爸爸媽咪快樂既泉源,絕對係皓皓;見到佢開心,已經足夠~


皓皓的快樂回憶



好記得第一次帶皓皓去旅行,當時皓皓只係一歲多啲,唔少朋友都覺得我哋攞苦黎辛~~佢又未識玩,去完又唔會有記憶。。。。所以都善意提議我哋擺低皓皓俾嫲嫲湊,唔好帶埋佢去~~

不過媽咪就覺得皓皓唔會記得唔緊要,因為呢啲係屬於我哋三個人既記憶,三個人既快樂片段,只要爸爸媽咪記住,間中又可以回味吓,咁咪得囉;的而且確,之前幾次日本旅行,皓皓係冇嘜印象,而家問番佢,佢都會一臉惘然。。。。。不過今次,我相信皓皓會記得,而且印象好深刻添。。。。。。

點解媽咪會咁肯定?話說。。。。。。

自從皓皓愛上喜羊羊之後,每晚瞓覺,佢都會叫媽咪講喜羊羊故事,其中一個故事叫快樂的回憶。故事如下~~



有一日,羊羊老師要求羊羊們作文。。。。。。



當羊羊們苦惱寫啲嘜既時候,羊羊老師咁樣解釋。。。。。。。


'回憶'兩個字,對一個小朋友黎講都幾抽象,媽咪上年同皓皓講呢個故事既時候,嘗試簡單解釋完再加個實例俾佢,佢好似明啲唔明啲咁。。。。。。
直到呢兩個月講呢個故事,媽咪講到咩叫'快樂的回憶'既時候。。。。。

皓皓會搶住答:即係話以前發生過既事情,而家諗番都會覺得好開心,咪叫做快樂的回憶囉。。。。好似爸爸媽咪同我去日本旅行,我騎馬馬,玩水水,渣車車,我覺得好開心~~

每一次當媽咪聽到皓皓咁講,唔知點解,都會覺得好感動好滿足。。。。。
以前從來都唔明,點解父母可以樣樣以仔女行先,開心與否都完全俾仔女牽引。。。。。而家,媽咪真係確確切切領略到箇中真諦~~

皓皓,爸爸媽咪真係好希望留俾你好多美好既童年回憶,媽咪亦都好努力咁用文字記低呢啲點點滴滴,等你大個仔之後,我哋一齊去重拾呢啲回憶,好唔好?


戰利品篇 

原本以為,去九州旅行,出血既程度會大大降低,因為諗住買既嘢點都唔會夠東京多,點知唔係呀。。。。。原來九州既殺傷力都好驚人,俾大家睇吓'鋸'到我一頸血既兇手先~~




爸爸媽咪既。。。。。。相比起皓皓,爸爸媽咪既收獲算少喇!




一堆嘢食。。。。。呢次旅行令爸爸愛上咗梅酒,佢竟`然搬咗兩枝番HK,暈~~



一堆精品加手信。。。。最大既得益人,當然係心心表姐啦!
件one piece x hello kitty衫同右上角既one piece x hello kitty袋,就係送俾心心表姐架喇~~




大贏家皓皓既戰利品~~



當然唔少得一大堆玩具啦!佢真係日日都要買。。。。。
睇怕真係去旅行佢先可以day day有新玩具咁放肆,唔怪之得佢話想住多幾日啦!hahaha~~



今次旅行真係非常好彩,因為媽咪有個同事去完九州冇耐,但係佢就好黑仔,咁啱遇著九州落暴雨,水浸得厲害;佢去阿蘇嗰日,唔單止冇得上火山,火車仲停駛,佢差啲走唔到添!後尾知道有巴士離開,但係就唔係去佢原先訂既目的地,佢唯有臨時改行程,而嗰日一整日就浪費咗。。。。。

未去九州前,媽咪都勁驚會遇到惡劣天氣,又驚有颱風,係就慘喇!幸運地,我哋呢六日旅程雖然都有落雨,但係對我哋冇大影響;而番黎HK冇耐,聽講嗰邊又落暴雨又打風,真係上天眷顧呢!

九州地大物博,我哋今次只係集中响博多同大分兩個地方玩,長崎熊本鹿兒島。。。。全部冇涉獵,希望等皓皓大啲,我哋可以再訪九州啦!



九州之旅~~完


3 則留言:

  1. hehe~~~估唔到去九州都有咁好收獲呀~~~你地o既遊記另我地好期待o黎緊九州o既旅程呀!!!
    [版主回覆11/06/2012 00:10:50]希望你兩個囝囝都玩得開心~~

    回覆刪除
  2. 仔女開心就是父母快樂的泉源~agree~~~
    [版主回覆11/06/2012 00:10:09]係呀,做咗阿媽之後真係深深體會到呢樣嘢~~

    回覆刪除
  3. 你好呀!! 我咁岩plan緊9月份去九州, 諗行程既時候一直爭札緊帶吾帶1.5歲既囝囝去, 但睇完你呢篇野之後, 我覺得好感動, 又充滿信心... 雖然預左帶埋bb去會比較辛苦, 但你講得岩, 呢d會係我地一家人既"快樂的回憶", 等我再好好計劃下先~
    [版主回覆06/20/2013 01:00:01]hi,Elmo ~~
    雖然辛苦啲,但我自己認為唔帶囝囝去,個旅行總係有啲欠缺咁....到而家,我哋仲好記得第一次帶阿仔去旅行既情景,相信呢啲情景永遠都會留响我哋兩公婆既記憶裏面~~
    不過九州景點之間距離比較遠,車程長啲,可能會比較攰....btw,希望你哋有個愉快既旅程

    回覆刪除