2012年10月10日 星期三

九州樂滿fun之旅2012~~Day 5(part 2):第25回關門海峽花火大會

8月13日(星期一)

Day 5博多→烏栖outlets(Tosu)門司港(Mojiko)→中洲屋台博多
Part 2:第25回關門海峽花火大會

第五日原本既行程係,朝早黎門司港,下晝去outlets;不過出發前check火車班次時,知道每年8月13號,門司港都會舉行花火大會。咁難得咁都撞正,當然要黎湊熱鬧啦!於是媽咪就將行程稍為對調,改為晏晝先黎門司港,咁就可以逗留到夜晚,欣賞埋煙花先走喇!

呢個花火大會係九州最為矚目既三大花火大會之一,所謂關門海峽,就係九州最北部既福岡縣門司區(門),同埋本州最南部山口縣既下關市(關),中間既一個海域,所以呢晚放煙花,本州嗰邊都睇到架,同埋因為佢橫跨兩岸,可觀性甚高!

而我哋一家,就未試過一齊响現場睇煙花,所以呢。。。。。都幾期待架!



攞定張火車時刻表,睇吓夜晚走嗰陣既火車班次先~~


一踏出門司港火車站,已經見到好多檔攤~~


呢兩張相係我哋入鐵道記念館之前影既,當時只係兩點鐘左右,人潮未開始多。。。。。


有啲檔攤都仲未擺好個陣。。。。。。
皓皓好似好有興趣咁wor~~


參觀完鐵道記念館出黎,多咗好多人喇。。。。。
我哋都唔得閒周圍逛逛,因為。。。。。我哋仲未食lunch,個肚餓到打晒鼓~~



响海峽Plaza入面覓食~~
最後入咗一間旅遊書介紹既食店元祖瓦そばたかせ~~


呢間店其中一樣出名既係食河豚刺身。。。。。
俾呢個爸爸激死,上年去大阪食河豚刺身食到甲型肝炎都冇有識死,仲話要試wor~~


媽咪其實唔想爸爸食,但佢好想再試。。。。。。
好彩。。。。。原來8月份冇河豚食呀,鬆一口氣~~
最後,嗌咗個刺身定食俾皓皓(皓皓睇中咗碗飯同埋蒸蛋)~~



爸爸就嗌咗個饅魚飯~~
個樣都幾掂,不過媽咪唔係幾好饅魚~~


媽咪就試呢度個招牌菜~~唔記得咗叫嘜鬼嘢名喇!
將綠茶麵呀,牛肉蛋絲呀放上瓦板上燒,賣相都ok吸引~~



皓皓:影完未呀,媽咪?。。。。得未啫?。。。。。食得未呀?

 
影咁耐架。。。。唔鬼理你喇!你有你繼續影,我食嘢先喇!
呢度整體嘢食都好好味,不過價錢偏貴囉!



食完呢個唔知叫lunch定下午茶,爸爸媽咪就周圍睇吓嘢,皓皓填飽個肚,飯氣攻心,開始恰眼瞓~~
其實呢日天氣清涼,又對住咁靚既景,媽咪都有啲想坐低瞓吓覺~~


人潮漸多,响海峽Plaza裏面想行吓啲鋪都有啲難度,所以我哋行出戶外地方,連呢度著名既香蕉人都冇去搵喇~~

行到黎門司既出名景點:Blue Wing Moj i音樂吊橋~~
佢係一條步行者專用既索道,橋身會打開,以前係for船舶駛過,而家雖然冇呢個需要,但條橋每日都會响音樂既伴隨下打開六次,每次大概20分鐘就合番埋,
好可惜,我哋黎到已經錯過咗最後一次响開橋時段,冇得睇添!


睇旅遊網站啲相,條橋打開之後係咁既,據講橋身張開後好似藍色既翅膀,所以命名Blue Wing ~~
又據講條吊橋象徵戀人既結合,所以成為戀人聖地,情侶攜手走過,可以永遠都咁恩愛~~


咁有意思,我哋一家人都要响上面走走~~
去到橋既另一端,wow!呢邊仲多檔攤仲多人。。。。。



已經有好多人鋪晒地蓆霸定個靚位~~



我哋冇諗住咁早霸位,爸爸媽咪研究過,呢度咁空曠,基本上坐邊度都睇得清楚既~~
所以我哋去掃吓街先,呢度大部分檔攤都係賣嘢食,粟米,串燒,炸雞,廣島燒,魷魚,刨冰。。。。。。
簡直花多眼亂~~



連生青瓜都有。。。。。



雖然配搭有啲奇怪,但外形好可愛既。。。。。朱古力香蕉~~



除咗食既,都有好多係俾小朋友玩既檔攤,全部都佈置得好吸引~~
媽咪好想俾皓皓玩,可惜佢瞓咗~~


整條街都係檔攤,好似行極都行唔完咁。。。。。


行到差唔多七點,係時候叫醒皓皓。。。。。
皓皓俾我哋摷醒唔多like,爸爸同佢去玩都搞唔掂~~
釣咗個福袋俾佢都仲扭計,直至。。。。。。。



 
爸爸買個吹氣紅武士俾佢,佢先至開心番晒~~



haha。。。。好似兩兄弟咁~~


7:50,花火大會正式開始:一個個璀璨煙花响半空綻放,皓皓睇到目瞪口呆~~


從未試過現場近距離睇煙花,真係好靚~~


不過有人開始唔耐煩喇,猛咁問睇完未,又話啲煙花砰砰聲,佢好驚咁話喎。。。。。


見爸爸媽咪仲坐响度唔郁,個樣好嬲呀~~
其實爸爸媽咪都冇諗過會睇晒50分鐘,因為肯定會迫爆人,
加上皓皓扭計,所以我哋睇咗廿零三十分鐘就走喇~~

之不過,你識早走避人潮,人哋都識既啫。。。。
所以,我哋走嗰陣架車都爆滿;去到小倉轉車嗰陣,仲排晒長龍添~~
呢次不得不讚吓自己喇,因為媽咪一早book咗指定席既車票,
如果唔係,由小倉去博多要企足一粒鐘,都咪話唔甘!



番到博多,我哋冇番酒店,而係轉地鐵去中洲川端,因為我哋第一晚响天神冇食到屋台,
呢日係九州之旅最後一晚,點都要黎試一試~~



不過我哋搵唔到旅遊書裏面講既最熱鬧既屋台一帶,只係搵到公園附近零星既檔攤~~


 
見到一檔食拉麵既就坐底幫襯,因為已經11點幾,我哋驚趕唔切搭最後一班地鐵番酒店~~




雖然味道麵質湯底比唔上一蘭呀,一風堂呀,但係响屋台食就多咗一份風味~~
而且檔主都好nice,唔怪得之啲人話响屋台可以感受到濃厚既人情味啦!

呢日旅程好開心,滿足到皓皓(渣小火車),滿足到爸爸(outlets shopping),又滿足到媽咪(媽咪其實想現場睇煙花好耐架喇,不過從來冇諗過會响日本睇囉!加上見到咁大排場既檔攤,個感覺好得意!)太perfect喇~~

聽日就係旅程last day,真係好唔捨得。。。。。日日都吃喝玩樂既放縱生活呀,wakaka!


Day 5~~完
 


2 則留言:

  1. 真係好美的煙花真係令人欣賞
    ....♥*♥...•*,我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下
    [版主回覆10/13/2012 16:07:55]好吖~

    回覆刪除
  2. little Aerin and Eunice2012年10月11日 上午8:10

    遇正花火大會真係好難得呀!!係咪好好氣紛呢?讀書時都試過現場睇煙花,較果真係同電視睇差好遠,靚好多架,至今難忘。不過學你話斎睇一陣都夠,襯早閃無咁迫!D車仔檔拉麵好似好好味呀!
    [版主回覆10/13/2012 16:09:29]真係幾好氣氛,不過真係唔會坐足50分鐘,如果唔係都冇得去大排檔食嘢lu~~

    回覆刪除