2013年2月3日 星期日

北海道聖誕飄雪の旅~DAY 4(part 1):登別地獄谷



 
12月25日(星期一)


Day 4
:石水亭 check out
→登別地獄谷→登別伊達時代村→洞爺湖→洞爺湖萬世閣



今日聖誕節呀,原本好想聖誕正日可以留响啲氣氛好啲既地方,例如小樽呀,雪山呀咁。。。。不過時間上遷就唔到,不過唔緊要啦~~
呢日我哋將會去埋第三個Theme Park~~登別伊達時代材,我哋通常稱之為忍者村。。。。。。不過未去忍者村之前,我哋先行過去地獄谷嗰邊影吓相先~~





地獄谷係大概一萬年前日和山火山爆發而形成既火山口遺跡,四周圍都可以見到赤紅色同灰褐色既岩石,長年累月,裂縫都會噴出強勁既蒸氣白煙、火山煤氣,令呢度瀰漫住一股濃濃既硫磺味,'地獄谷'個名就係咁而得嚟既~~

好喇。。。。開始我哋Day 4行程~~









朝早輕輕鬆鬆响酒店嘆埋個早餐至慢慢出發,因為呢日既行程一啲都唔緊迫~~

 




西式+日式既早餐唔係太多嘢啱食,皓皓只係食腸仔呀麵包呀,同埋飲杯鮮奶~~





食完早餐,由酒店渣車去地獄谷,路程好近(其實行路都可以,不過費事要番轉頭攞車喇)。。。。。





一入到去就見到咁既景象,周圍鋪雪,但仍不住噴出蒸氣,蔚為奇觀!





先响呢個'地標'影番張大合照先~~








再周圍影吓相。。。。。。
影出嚟既相係幾靚既,不過行去邊,都係咁既景,好似冇嘜嘢好睇~~





原本都有條探勝路,可以繞地獄谷一個圈欣賞吓其他自然風光。。。。。





不過條探勝路冬天係封閉既,加上地下有冰,都幾跣。。。。。
所以我哋只係响附近逛逛就算~~








行咗一陣,又開始落雪。。。。。






响入口唯一一間既手信店,門外擺三個可愛既小雪人~~


逛完手信店,就出發去下一個既目的地:登別伊達時代村~~



下回預告:皓皓响伊達時代村會玩大變身,搖身一變成為江戶時代既士~~

Day 4~~待續


 

 

 

 







沒有留言:

張貼留言