2013年4月24日 星期三

農曆新年特輯~初四訪林村

2月13日(星期三)

年初四

繼初一至初三後,我哋繼續要玩盡呢個假期......初四,我哋去咗大埔火車博物館同埋林村!原本呢個係初三既行程嚟既,但話說初三打的出發既時候,聽到電台廣播,話林村好多人,又話唔知邊條路要暫時封閉,所以我哋咪'tun’呔囉!


@大埔墟火車博物館~~
前年,我哋都嚟過呢度一次,不過皓皓應該唔記得lu~~


其實博物館唔係好大,主要擺放一啲火車模型、圖片歷史介紹等等.....





不過我哋係志在同啲火車影吓相啫~~


亦都有啲火車係可以上去參觀既....



一列係紅色呢架~~



另一列綠色,歷史好似再悠久啲.....


媽咪好細個跟婆婆番鄉下既時候,都坐過咁上下樣既火車~~
車廂無冷氣,窗門係向上推既.....




逗留咗一陣,我哋就起程去下一個目的地喇~~




林村~~香港許願節2013!



一入到去就見到氫氣球,仲要係皓皓like既喜羊羊,點都要買番個啦!

 
先食吓嘢先.....豆腐花幾滑,ok呀~~



嚟林村,梗係要拋吓寶牒~~

 
皓皓:得未呀?我拋架喇!


將要出手之際,突然無信心,擰轉頭同爸爸講:我驚拋唔到.....


經爸爸媽咪鼓勵,卒之出盡全力....我拋~~


其實個桔好輕好難拋,皓皓又點拋到上樹吖?
最後爸爸出馬,終於搞掂.....


除咗寶牒,我哋又買咗許願燈.....


祝願闔家平安、健康、快樂~~


想响許願樹前影幅全家福,不過超多人,好難影~~



周圍都係風車,我哋都買番個先.....



 
扭計要買bubble槍~~



抽獎.....皓皓,你駛唔駛咁緊呀?haha~~



玩到四點零五點,我哋就走喇~~
今次係第二次嚟林村,對我哋嚟講,感覺仍然新鮮仍然有趣,
下一年有時間的話,可以再嚟呀~~



沒有留言:

張貼留言