2013年4月5日 星期五

宵夜buffet@JW Marriott +摘草莓@錦田鄉村俱樂部


二月一日(星期五)


今個學年,媽咪調咗去第二間院校,所以呢晚,舊院校既同事話約出嚟聚吓吹吓水。。。之前我哋食過一次萬豪宵夜buffet,覺得比正價抵好多,最重要既係,佢既宵夜都有鮑魚食,就係呢個原因。。。。我哋呢晚又翻啅萬豪~~




同事話好耐冇見皓皓,咁就帶埋佢出嚟啦。。。
媽咪約咗同事8點,放工返屋企湊皓皓會比較趕,
所以就請爸爸幫手帶皓皓出金鐘'交接',haha!



未夠鐘,所以响太古廣場影吓相先~~



皓皓而家未必肯畀你影相,但有時又會自動波,自己擺晒啲chok甫士出嚟!



影完相都係未夠鐘,不過入去坐住先喇~~



見到枱面有蠟燭,條'吹蛋糕癮'就發作,'呼'一聲吹熄咗。。。。



個waiter咋咋林過嚟點番著枝蠟燭,皓皓又想吹,畀媽咪阻止咗。。。。。
如果人哋又過嚟點第二次蠟燭,好樣衰架嘛!



回本方程式~~狂食鮑魚,wakaka!


食吓傾吓,唔覺唔覺就坐到11點,影埋張大合照就散喇,下次再聚lu~~
呢刻,皓皓都玩到好眼瞓,諗住快快趣趣打的番屋企,點知。。。。。。
好恐怖!呢晚唔知咩事,等極都冇的士,條的士人龍一粒鐘先郁咗兩三個,
媽咪又唔敢夜媽媽帶住皓皓沿住條斜路行落去,重點係。。。落到去都未必有的士。。。
最後要麻煩爸爸响屋企截架的士出嚟酒店兜我哋番屋企,辛苦你喇,爸爸!
另一邊廂,皓皓等咗咁耐,其實都有啲驚,媽咪諗佢應該好驚番唔到屋企。。。。
後尾聽到爸爸嚟接我哋,先至定番啲咋!






二月二日(星期六)


呢日爸爸放假,唔想悶响屋企,但諗嚟諗去又唔知去邊好。。。。。最後決定又去錦田鄉村俱樂部,因為呢度啲玩意啱皓皓,最緊要係佢玩得開心啫!爸爸媽咪去邊其實又有嘜所謂!





我哋要等心心表姐學完琴先至出發,所以先出尖沙咀食lunch。。。。。



又係爸爸媽咪既食堂~~Sushi Hiro~~



食完過奧海城滙合心心表姐同芬姨~~



搞嘜鬼皓皓你好似女孩子咁嬌俏架?



搭西鐵去錦上路再轉的,好快到埗。。。。。。




呢日我哋撞到blog友仔宇正呀,咁難得。。。影番張合照先~~
宇正好大個仔喇!(第一次睇宇正個blog時佢仲係bb仔,時間真係過得超快呀!)




皓皓。。心心表姐。。宇正&宇正媽咪~~



皓皓好鍾意玩呢隻卡通自動車,不過40蚊坐一個圈,真係好鬼貴~~



驚驚青青餵羊羊~~





呢度個草地好大,啱晒畀細路仔喪跑~~



後面有個細龍門添。。。可惜冇帶波藜踢~~




超短但超快既滑梯,個個小朋友sir完都''咗落地~~




跟住去摘士多啤梨。。。上次11月學校親子旅行嚟,啲士多啤梨仲未當造~~






皓皓猛咁嗌:媽咪!呢粒好大呀!摘呢粒啦!






唔畀媽咪幫,要自己剪喎。。。。。









但有人超搞笑囉!以為剪親自己隻手流血,跟住好驚。。。。。
(查實。。。。手上啲'血'係士多啤梨汁,kaka!)




啲士多啤梨同超市買嗰啲日本草莓拍埋當然冇得比,但尚算大粒,酸酸甜甜,都唔太差~~


 



摘完strawberry都意猶未盡,BBQ埋至走~~



嘢食唔太OK,不過唔緊要,志在過吓口癮~~



照人頭計,皓皓都唔食嘢,計一位錢實在唔划算,
跟住老闆話唔食唔駛計錢,但如果話咗唔食而又見到佢偷食。。。就計雙倍。。。。。
再跟住就畀咗個貼紙'痴'响皓皓身上,雞乸咁大隻字寫住----唔燒



哦。。。。皓皓偷食。。。。
當然唔係啦,條腸仔係爸爸响小食店買過嚟畀皓皓架!


 




食到咁上下,皓皓話要跳彈床。。。。





又要去鍊番轉車~~


玩完&燒埋嘢食,差唔多6點我哋就走喇!開心既1day!


2 則留言:

  1. 嘩﹗活動好豐富啊﹗萬豪的buffet真好味,我一家都吃過兩三次了﹗錦田令我覺得好relax, 我都會再去。
    [版主回覆04/08/2013 22:04:25]萬豪既buffet真係唔錯,尤其是熱盤。。。。我哋都幾鍾意錦田,特別係有得摘士多啤梨既季節,多個節目嘛

    回覆刪除
  2. 宵夜buffet 8點幾九點有得食又幾好喎,仲有鮑魚,回本呀!
    [版主回覆04/08/2013 22:02:18]係呀。。。你下次番hk都可以諗吓呀,幾正~~

    回覆刪除