2013年6月1日 星期六

關西食玩買之旅2013~~Day 2(part 3)^^ Shopping@梅田+搵食@難波


5月16日(星期四)

Day 2酒店→USJ→梅田→難波→酒店


唉!yahoo blog真係越嚟越唔掂,直程激到你嘔血!

原本媽咪已經寫晒day 2旅程,點知辛辛苦苦打完,一post....咦?冇咗最後兩張相?同埋最後一部分既字消失咗既?好啦,再打過啦!打完再post....呢次仲大鑊,冇咗十幾張張相同成堆字....搞咩呀?抱住一線希望,諗住响草稿摷番,又冇喎!嗚....真係想喊!打一篇blog其實要花好多時間架!

媽咪唔敢再試,容嘜易越試,就越食得多字架!
最後無奈地將冇畀yahoo delete既,死裏逃生既blog post咗先(即係part 2嗰篇),畀佢delete咗既,就响呢篇part 3簡單少少打番出嚟就算。。。。
(後尾知道,原來而家yahoo限制每篇blog字數。。。。。唉!越嚟越麻q煩!你限字數都唔好食晒人哋'突'咗既字數吖。。。。)




唔好勞氣。。。。畀張皓皓既金雞獨立相大家睇吓先~~





Part 2講到我哋離開USJ,即刻去搵間壽司店醫肚,食飽飽之後,皓皓就開始倦極入睡喇!

不過呢一刻,先至係爸爸最興奮既時間,點解?

因為我哋將要起程,去Mall場林立既梅田shopping掃貨囉!



講開梅田既新地標新Mall霸,非呢間26/4新開張既Grand Front Osaka莫屬喇;
GFO面積超過50平方米,鋪頭有260幾間,真係行到你腳跛都仲得.....

不過我哋呢日shopping時間有限,所以我哋放棄GFO.....
精挑細選下,鎖定一個Mall重點出擊.佢就係.....
JR大阪三越伊勢丹~~




Isetan係爸爸指定要去既,裏面主打女裝,有六層咁多;男裝就只有兩層~~
雖然佢只有兩層男裝,但就幾乎有齊晒所有流行品牌:
OriginalFake、NEIGHBORHOOD、mastermind JAPAN、Visvim、UNDERCOVER、Garçons.....
嘩!超強勢(殺傷力)!


行到八點零鐘,再去退稅!呢個時候皓皓亦瞓醒喇,真係好配合呀!


呢個Hello Kitty袋,係退稅嗰度送架,幾靚wor~~


行完ISTAN,見隔離LUCUA開到九點,我哋又繼續shopping買嘢!
自從冇去東京之後,好耐冇試過買得咁瘋狂喇!

行到九點,終於拼搏完....
原本,媽咪既行程係chur到盡架,就係shopping完去梅田city空中庭園睇夜景,再响附近食埋串燒大阪燒至返酒店~
不過.....而家唔得啦!我哋真係揪住好多好多嘢,連bb車都畀我哋勾滿晒嘢,搞到變咗形,仲點行?唯有返酒店先~~



返酒店擺低嘢,再去道頓堀搵食~~
(酒店近道頓堀實在太方便喇,行幾分鐘就有大把嘢食~)


呢間零食手信店開到十點,呢晚我哋又冇時間行喇~~
(當時已經挨近十點.....)


太多嘢想食,所以爸爸媽咪決定食兩餐~~
第一餐:四天王拉麵~~



皓皓勁鍾意食既一間拉麵鋪.....

 
諗住食兩餐,所以只係點咗兩碗拉麵兩客餃子.....
點知皓皓唔夠食~~


佢係都要爸爸媽咪嗌多一碗畀佢.....
仲一路食一路講:真係好好味!


第二餐,本應媽咪好想食燒肉~
有朋友食過呢間,話食物唔錯....但係爸爸話熱氣唔想食燒肉!
佢想食串燒喎~~~
(明玩嘢...串燒唔熱氣咩?)


不過咁....媽咪都冇嘜所謂既....有得食就可以架喇!
最後入咗呢間~~
明明寫住'串燒',仲好多款式,但入到去先發現,其實呢啲係炸串,
而唔係我哋心目中嗰隻串燒....


搵勻成個menu,終於見到有我哋心目中真正想食既串燒,
不過款式唔係太多~~


味道OK~~
學吓當地人咁,宵夜飲住梅酒嘆串燒,幾過癮呀!



嘩!今日玩完USJ,跟住shopping,返到酒店,又係11點幾成12點,超攰!
不過皓皓同媽咪講,佢呢日玩得好開心wor。。。。,有佢呢句,幾攰都值!




Day 2~~完





4 則留言:

  1. 我都好想去行大阪呢個新shopping mall~~
    [版主回覆06/03/2013 13:42:56]如果要慢慢行,我諗要預大半日至一日時間.....同埋......要預多啲彈藥至得呀~~

    回覆刪除
  2. 皓皓真係好鐘意食個拉麵咁啊
    [版主回覆06/05/2013 23:48:46]係呀,食到大半碗,好犀利~

    回覆刪除
  3. 個拉面大過皓皓個頭好多呢 ^^
    [版主回覆06/05/2013 23:50:03]哈哈,角度問題而已,冇大得咁誇張....

    回覆刪除
  4. 皓皓好可愛!
    我也很喜歡吃大阪的串燒。
    [版主回覆06/05/2013 23:55:08]Thx.....
    那東京呢?我只在思出橫丁吃過,不知你有沒有好吃的串燒店介紹一下~~

    回覆刪除