2013年6月17日 星期一

關西食玩買之旅2013~~Day 3(part 4)^^ 打工仔實錄@Kidzania Koshien(下)


 
5月17日(星期五)

Day 3:酒店→神戶麵包超人館→三宮→甲子園→難波→酒店


皓皓响甲子園Kidzania既打工實錄,又繼續喇~~


任務四:考車牌做車神

話說皓皓做完壽司師傅後,好興奮咁想話繼續整嘢食,於是我哋即刻幫佢預約另一份製作食物既工。。。。但因為預約既時間未到,我哋就趁空檔帶皓皓玩番佢最鍾意既老本行~~渣車車!





咪睇皓皓呢張相笑瞇瞇咁,其實响佢開開心心渣車之前,
係經歷咗一次痛苦既筆試~~



痛苦之處。。。。在於要自己入呢間房,又完全唔明姐姐講嘜。。。。
仲有,呢間考筆試既房比較隱蔽,皓皓見唔到爸爸媽咪,以為我哋走咗,
於是乎驚到大喊,然後衝咗出嚟~~
媽咪以為皓皓玩完幾樣嘢已經warm up晒,真係萬料不到佢會有咁激既反應!
安慰佢之餘,亦解釋畀佢聽,如果佢唔敢自己一個入去考筆試,就攞唔到車牌;
攞唔到車牌,就渣唔到車車,結果。。。。。
佢抹住眼淚咁自己走番入房~~



最終,响職員姐姐既幫助下,皓皓既筆試攞100分(左),考到個車牌(右下),
然後自己填咗張租車表(右上)。。。。。
皓皓,你又克服咗一個難關喇,叻叻呀!



渣車前,職員姐姐講解點樣操作架車。。。。
皓皓似乎已經明白咗個遊戲規則:响呢度每玩一樣嘢,都要聽一堆佢完全唔明既語言~~



終於可以渣車lu,興奮!


仲會渣架車去油站,畀呢班响油站打工既小朋友入油呀,抹車呀咁。。。。
見到呢兩個小妹妹好認真咁工作,好搞笑!
油站職員有人工,咁皓皓呢?佢係享受服務既顧客,緊係冇人工啦~~
皓皓呢次考牌連租車用咗十幾蚊,真係。。。。
賺埋賺埋都唔夠佢自己洗~~



任務五:做旅遊巴乘客


渣完車,見仲有十零分鐘下一份工至開始,所以皓皓走咗上旅遊巴做乘客。。。。



 
架旅遊巴會圍住Kidzania行一個圈~~



期間導遊(前面兩位妹妹仔)會介紹周圍既設施~~




皓皓又要驚又要玩,結果要求媽咪跟住佢架車行。。。。
OMG!搞到媽咪成個傻婆咁追車~~



任務六:蛋糕師傅


下一份工既時間終於到喇。。。。。呢份工,皓皓第一眼見到已經雙眼發亮!係嘜嘢工咁大魔力?之唔係整年輪蛋糕囉! Baumkuchen 應該係皓皓最鍾意,最鍾意食既蛋糕,所以整完Sushi之後,爸爸媽咪即刻同佢預約時間~~



蛋糕師傅造型~~



開始。。。。先發蛋漿~~



發完蛋,要戴上勞工手套~~
每個小朋友都好順利,好快就戴完手套,唯獨是皓皓。。。。。
皓皓完全唔識戴手套架,就算爸爸媽咪同佢戴,都要搞好耐,
事關佢啲手指打開咗就算,唔識郁架喇!
所以戴嚟戴去,佢都會有兩隻手指入咗同一個窿,超難搞~~
你哋睇吓姐姐,幫皓皓戴咗好多次都唔成功,忍唔住係咁响度笑!



終於搞掂喇~~



不過皓皓似乎對呢對手套好有興趣~~
連姐姐叫佢埋位都唔知~~



望到眼都唔眨~~
正一傻豬仔。。。。




戴完手套,小朋友就輪流咁去'筆'啲蛋漿淋上個滾軸度。。。。
唔睇過真係唔知,原來年輪蛋糕係咁整既~~
就係淋完一層蛋漿擺入焗爐,凝固之後又淋一層,再擺入去。。。。
如是者,一層一層咁焗,真係好花時間呀!












焗好之後,姐姐切咗一小片畀小朋友試食~~
只見皓皓食到津津有味。。。。



試食完,仲可以攞走一小卷年輪蛋糕,呢份工抵玩呀!



仲有糧出添,hehe~~



任務七:果汁店店員


整完年輪蛋糕,已經八點多啲喇,只可以打多一份工咋。。。。
媽咪原本好想畀皓皓做消防員,但係full咗;跟住皓皓話想做麵包師傅,不過最後一節整麵包竟然得皓皓一個人,爸爸媽咪怕佢聽唔明指示,又冇其他小朋友傍住(冇得偷師),佢會好驚,咁。。。。唯有放棄呢份工啦。。。。
最後。。。皓皓揀做果汁店店員~~




 
好好彩,有個比較大既姐姐傍住皓皓~~



先認識一吓唔同既疏果~~



開始榨果汁前,職員姐姐叫佢哋雙手交疊放响小腹位置。。。。
皓皓唔明,呢位一齊玩既姐姐好好呀,即刻教皓皓點做。。。



同埋對住皓皓做示範,皓皓卒之明白喇~~
將對手放咗响個肚仔度。。。。




工序開始,首先將啲疏菜搣開為一小塊一小塊~~



將水果切粒~~




倒晒啲材料落部榨汁機度然後加冰~~



禁掣開始攪拌~~



部機一開始攪,未見過攪拌器既皓皓嚇到成個人彈後,
反應之誇張,笑到爸爸媽咪肚痛咁滯~~





傻豬仔睇住疏果同冰攪成液體,超級開心~~





試飲。。。。
咁既表情。。。即係好唔好飲呢?






最後將果汁斟落個杯度~~



又大功告成喇~~~
呢份工皓皓玩得好順利又好開心,真係要好多謝呢個一齊玩既姐姐,
佢非常照顧皓皓,每個工序都好細心咁用身體語言教皓皓,
真係要畀10個like佢~~



任務八:shoppong購物


打完最後一份工,皓皓仲淨番42蚊,媽咪就叫皓皓入商店揀禮物~~





又係只准小朋友入去shopping買嘢,皓皓拎住啲錢好開心咁入咗去~~



不過好快就見到皓皓一臉迷惘~~
最初媽咪以為佢唔識睇價錢,後尾見個職員陪皓皓行番出嚟,原來。。。。
裏面啲貨品最少要50蚊,皓皓唔夠錢買~~
見皓皓個樣有啲失望,但都冇辦法架啦!
想離開既時候,見到頭先同皓皓一齊榨果汁既姐姐都响度買緊嘢,
我哋就託個職員將我哋嗰42蚊送咗畀姐姐,點知職員同姐姐講咗一大堆日本後,
就用英文同我哋翻譯,大意係:
姐姐話唔要我哋嗰42蚊,因為啲錢係皓皓既;而佢好想皓皓可以夠錢買到一份禮物,好想皓皓開心,所以佢想送8蚊畀皓皓!
只見職員未講完,姐姐已經從自己銀包攞咗8蚊出嚟;我哋婉拒,姐姐堅決要畀啲錢我哋。。。。
姐姐年紀小小,但好有教養,又識得為人設想。。。。眼淺既媽咪,嗰刻感動到有少少眼濕濕~~
估唔到嚟Kidzania玩,竟然遇到動人溫馨既一幕~~








玩到九點零,我哋離開甲子園。。。。
嗰刻,爸爸媽咪都身心疲累,又肚餓,但見皓皓玩得咁開心,值既~~
行去車站,路經甲子園球場,咁啱呢晚有捧球賽,好熱鬧咁喎。。。。





爸爸走入啲鋪頭度睇吓啲捧球精品,皓皓就攞佢件寶貝年輪蛋糕出嚟食~~
一面食一面猛嗌好好味~~



番到難波已經十點幾,好鬼肚餓呀,所以我哋呢晚又食兩餐~~
第一餐:金龍拉麵!



第二餐:食皓皓至愛既sushi~~
瘋狂地勁擦一輪,超滿足!



番到酒店已經成十二點,入到房,見到呢佪有趣既景象~~
酒店服務員幫我哋執房,仲幫我哋既6隻公仔擺咗個咁既陣。。。笑咗!


Day 3,相當充實既一日!再玩多半日,我哋就要番HK喇,勁唔捨得呀!



Day 3~~完




2 則留言:

  1. "於是乎驚到大喊,然後衝咗出嚟"< ----- 嗚....聽到都好心痛喔......
    [版主回覆06/23/2013 10:09:50]係呀,嗰刻都幾心痛。。。。不過真係好想佢學習吓,咁好過份依賴,唯有不斷鼓勵佢,好彩後尾佢都肯繼續玩~~

    回覆刪除
  2. Hello,我囝囝5歲半和你囝囝一樣大又係怕怕醜醜,妳呢日行程我可以照抄呀,不過要問問,去完麵包館再去打工,條路是順嗎?要不要用pass?(我一口氣在巴士上睇哂妳咁多篇,好正!)
    [tam tam回覆10/17/2013 17:27:32]幫到啊!謝謝您回覆!等我設計好周詳的行程先,就會知道車費的了...thanks!
    [版主回覆10/15/2013 17:18:43]thx 睇我哋個blog~~
    我哋冇用pass呀,關西既jr pass其實唔太好用,好多地方都唔一定坐jr;至於kansai thu pass,都要計清楚回唔回到本先好買.....
    好似呢日我哋既車費唔係太貴,如果你其餘日子啲車程都唔遠,基本上用pass會蝕既~~
    我哋去嗰程响梅田搭jr去神戶站行過去,可以睇以下官網:
    http://www.kobe-anpanman.jp/access/index.html
    之後去既Kidzania响甲子園駅(阪神電車),神戶站冇阪神電車,所以我哋晏晝搭一個站去三宮食神戶牛,然之後行去阪神三宮站搭去甲子園,唔駛半個鐘就到
    你可以响下面個網址check由某個地點去另一個地點既前往方法,車費同埋車程,好方便架~
    http://transit.loco.yahoo.co.jp/
    希望幫到你~

    回覆刪除