2008年12月14日 星期日

呢個禮拜五、六、日......

禮拜五,媽咪爸爸撇甩我出街食飯,點解我仲會咁開心?



因為.....



媽咪雖然個人出咗街,但係個心仲掛住買聖誕禮物俾我。你哋睇!麵包超人鼓鼓同埋麵包超人電話。


  


  個電話好多掣架,又可以攞黎「鏗」人。


阿b,雖然唔駛出街見人啫,但係都唔係著到咁「Yeah」  呀嘛?見倒就想笑!


 


禮拜六,屋企附近間幼稚園攪聖誕嘉年華,媽咪同我落去兜咗個圈,不過我冇嘜mood,因為實在太眼瞓剌!



個樣係咪好似就快瞓著呢?



兩個雪人,你哋估我鍾意邊隻多d?



呢隻?No, 佢唔係我杯茶....



緊係鍾意呢隻啦!難得有人矮過我喎!



臨走送份禮物俾我,多謝晒!不過份禮物都係益心心表姐架la!計我話,俾枝奶奶我飲完瞓覺仲實際!


 


禮拜日,媽咪同我去軒軒表哥仔屋企,咁順便緊係去佢屋企樓下個商場影吓相la....



媽咪,呢隻鴨仔大過我屋企嗰隻咁多既?


  


  喂!軒軒表哥、心心表姐,一齊過黎影相呃!



軒軒表哥、心心表姐,望鏡頭....



喂!軒軒表哥,你望我媽咪做嘜啫?望鏡頭呀!



心心表姐:阿b,冷靜d,唔駛咁激動!



乘機搣一野先!hehe!平時成日失驚無神大嗌嚇我呃嗱!


  


軒軒表哥:夠la,見好就收la!你咪恃住自己係bb我唔敢郁你喎!


  


同你好熟咩?捉住人哋隻手!haha!又借d咦批咗軒軒表哥一踭!


  


軒軒表哥:喂!師父!仲唔幫拖?


心心表姐:收到!即刻做嘢!


軒軒表哥:睇你仲有冇得郁!



軒軒表哥、心心表姐,做嘜影影吓走開啫?



唓!都唔好玩既!都係自己影好d!


  


  爸爸,你嗰日無黎到,呢張送俾你既!


3 則留言:

  1. 皓皓bb 你就好lor 去甘多地方影聖誕相~~
    [版主回覆12/16/2008 10:55:00]係呀!我哋計劃緊下一站去邊,你有冇"實jack唇"呀?

    回覆刪除
  2. 呀b..... , 爸爸永遠都 I Love You , 重有您做左人表哥仔啦 , 遲d帶您去見下表妹 , 哈哈!

    回覆刪除
  3. 心心好似又大過左了...

    回覆刪除