2008年12月6日 星期六

媽咪生日慶祝篇~part 1

媽咪生日,爸爸特登攞咗兩日假,雖然冇嘜特別既慶祝活動,但係媽咪都好開心,因為今年多咗我呢個小豆丁呃嘛!


媽咪,生日快樂!我決定送份厚禮俾你,就係....我成副身家......


     


都有成6000蚊架!不過咁.....媽咪,我知道你唔會要既,你將所有最好既野都俾晒我,又點捨得用我d利是錢呀!


咁啦!我送十個「呵」俾你啦!收唔收到呀?


     


 


雖然媽咪爸爸都麻麻地鍾意食蛋糕,但係生日喎!係咁咦都要切吓蛋糕既,就買個細細地既應吓景啦!


   


    咩黎架?


   


    嘩!生日蛋糕黎喎!


   


    咋咋林放低個遙控先!


   


    唔....好似幾好味咁喎!


   


    諗吓都流口水.....


   


    媽咪好似望住喎,點好呢?


   


    一於少理....郁手!


   


    爭d,爭d,爭dd...就掂到啦!


   


    終於掂到,有得食剌!


    阿b,你係咪開心得太早?


   


    媽咪,又係你?嘜你成日响唔適當既時候出手架?


   


    求吓你呃,媽咪,俾啲我食呃!


    阿b,no way!


 


齋切生日蛋糕太「行」剌,媽咪點肯收貨?夜晚緊係要出街食飯慶祝la!去邊?咪係佢哋既「飛佛」日本料理囉!呢!7豬丈介紹果間呀!


  


  咁耐都未黎架d野食....


  


  媽咪,橫豎未有野食,飲杯餐前酒呃!


    


    媽咪,祝你身體健康,打麻雀百戰百勝!


    


    飲完有d wing wing 地添!


    阿b,唔好扮野啦!你有得飲咩?


    hey!媽咪,你冇聽過酒不醉人人自醉咩?


 


放兩日假,緊有d餘興節目la,大家記住留意part 2喇!


2 則留言:

  1. 皓皓bb 等我都同你媽咪講句:生日快樂先 皓皓bb真係貪食呀 差d就將朱古力蛋糕搶到手 哈哈
    [版主回覆12/07/2008 11:52:00]我代媽咪同你講番聲多謝

    回覆刪除
  2. 皓皓bb...都幫表哥同你媽咪講聲生日快樂吧... 表哥呢排好忙呀...
    [版主回覆12/12/2008 15:13:00]忙交paper?忙考試?

    回覆刪除