2008年12月18日 星期四

有個人响我pat pat度呀!

嗰個人咪就係麵包超人囉!你哋知我媽咪幾無聊la,特登買條褲黎影相。




媽咪,又要影倒個麵包超人,又要影倒我個樣,都好高難度啫!



快d影la,我條頸好攰架!


阿b,你要笑至得架!



怕咗你喇,媽咪,咁得未?



嗱!快d影la,我就支持唔住喇!



嘩!真係好攰!爸爸快d抱我起身,唔好同媽咪一齊顛!


  


攪錯呀,買條咁既褲俾人,著到我好似頭大身細咁!


阿b,係你個頭不嬲都咁大,唔好賴條褲!




 


同場加映--俾埋呢幾日既生活照大家睇!



呢頂帽係芬姨送既!



佢話驚冷帽刺激皮膚,所以買棉質帽喎!



之但係,頂帽有d似人哋笠住黎瞓覺嗰d帽喎....




我真係好鍾意坐呢架車架!



除咗因為佢多掣「噤」之外...



仲因為可以渣住架車周圍飛嘛!



你哋睇我飆車飆得幾爽!hahaha!


沒有留言:

張貼留言