2008年12月7日 星期日

媽咪生慶祝篇~part 2

媽咪生日果晚既餘興節目就係~~~~


睇燈飾喇!


爸爸媽咪由拍拖以黎從來未試過睇燈飾架,如果唔係為咗同我影相,果晚都唔會去,所以.....


爸爸媽咪,多謝我la,係我造就呢個睇燈飾既機會比你哋架!



原本係一幅好靚既維港夜景加聖誕燈飾圖,點知出自爸爸既手筆,會變成....唉!!!


    


爸爸,點解搣唔倒落黎既?我想攞番屋企玩呀!


    


媽咪,抱高d、抱高d!我要高過棵聖誕樹!


    


咦!點解四圍都係呢d又金又銀既波波既?


    


媽咪,後面架火車駛埋黎la,仲唔抱我走?


    


嘩!好高呀!騎膊馬果然係唔同d!


    


爸爸,因嘜解救你喘晒氣?好辛苦咩?



yo-!辛苦都要繼續騎,因為實在太好玩la!


    


你哋睇吓後面個鐘~~又夜、又凍,仲响條街度流連。俾婆婆知道?哼--媽咪,你「屎」緊喇!



諗到呢度媽咪都有d怯,都係行入商場穩陣d!


    


喂!爸爸,做嘜事擺我上黎?呢隻咩黎架?摸吓係嘜東東先!


    


嘩!好恐怖呀!毛「神」「神」既?


    


快d抱番我落黎la,仲笑!


    


坐响呢兩隻中間咪好囉!何必要人坐响隻有毛既上面呢?



呢兩隻都唔錯,仲可以鹹豬手吓佢個pat pat 添!



 


影成晚都未影夠,第二日去到銅鑼灣,再影!


    


各位!祝你哋 Merry X'mas!クリスマスおめでとう !仙丹cry la(普通話)!


    


擺番個型仔post先!咁樣擺掂唔掂?


(阿b,爸爸話掂過碌蔗喎!)


    


人哋唔知,仲以為我自己識企。he!


(阿b,咪响度沾沾自喜!)



媽咪,企就話要扶啫,坐都要?


    


咦?點解咁似我換尿片個post既?


    


Bear Bear,你同我嗰個吹水唔抺咀既 Bear Bear 熊契爺係咪有親戚關係架?


 



呢兩日有爸爸媽咪陪住我,真係好!你哋快d放大假la!


(阿b,你估淨係你想咩?)


 


 


沒有留言:

張貼留言