2008年12月22日 星期一

The next station is Admiralty....

前嗰排,爸爸媽咪同我去過尖沙咀、銅鑼灣、奧海城影聖誕相,你哋估下一站去邊度呢?就係.....


   


就係Pacific Place 喇!同人哋商場賣吓廣告先!



我條工人褲上面隻馬仔係咪同後面架馬車好襯呢?



但係點解架馬車無馬既?



阿b,馬就緊係响前面架la!



等我睇過--



真係有兩隻馬喎!



阿b,做嘜影影吓相望地下呀?呢個角度睇你個頭好攪笑呀!連埋後面棵樹既樹頂,成個雪糕筒咁!



最多咪唔望囉!做嘜成日笑人啫?


   


咦!呢座係咩黎?未見過既?


   


媽咪,抱前d 啦!掂唔倒呀!


   


阿b,唔好咁大動作la!條褲就爆剌!你又唔知自己,條褲仔未著過就已經差啲唔啱著剌!



咁你早d同我打開佢,我咪唔會咁大動作囉!


   


仲有,聽講條褲係for 6個月大既,我宜家就黎9個月剌,媽咪!


er............er..........,阿b,貴野黎架!著得唔好嘥呃嘛!


   


著到紅扑扑黎影相,係咪好有節日feel?


   


仲有兩日就聖誕,祝大家聖誕快樂!



咦!咁多一枝枝野既?



喂,媽咪!原來聖誕樹除咗有波波,仲有樹枝架喎!


嗱,阿b,今次媽咪忍得住冇笑你呀!



 


2 則留言:

  1. Merry X'mas ho ho b b~~

    回覆刪除
  2. 新年就到,本店已搜羅多款鞋及衣服,有時間一定要上去睇下
    (如對閣下造成不便,僅此致歉)

    回覆刪除