2009年2月12日 星期四

皓皓bb秘技絕密曝光

唔講大家唔知,我皓皓bb有一個絕技,呢個絕技其實响我6、7個月大既時候已經識,人哋聽到會嘖嘖稱奇;但對於爸爸媽咪黎講,呢個絕對係一個惡行....


  


  所以佢哋決定將呢個咁可惡既行為公諸於世....


  


  首先係死lur爛lur、發晒爛渣....


  


  誓要令媽咪俾我坐响部電腦面前為止....


  


  咁就得逞架啦,你哋睇我陰陰咀笑,幾得戚!


  


  跟住緊係打開佢la,如果唔係點表演我既絕技?


  


  全神貫注,係咁搣....


  


  係咁搣....係咁搣....


  


  睇唔清楚?


  


  放大黎睇~~就係用手指仔撬起啲 keyboard掣喇!


    


    然後係都要將啲掣撥晒落地....


  


  今日撬咗5、6塊,算好喇!平時冇10塊都唔收手。


  


  玩厭之後,就....


  


  不斷將個電腦打開、摺埋、打開、摺埋....


  


  再跟住就古古惑惑,伸手到玻璃几下格摷野玩....


  


  但係對眼係唔捨得離開個電視既~~


  


就係咁,部電腦開始規規地,而媽咪就激到彈起,但係又忍唔住俾我呢個惡行引到笑死....


沒有留言:

張貼留言